Co to oznacza?

1. Data: 2001-08-31 11:59:24

Temat: Co to oznacza?
Od: "kicior2001" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta w kwiecie wiekusiedzi obok młodego mężczyzny na sąsiednim krześle z
:załozonymi nogami "jedna na drugą" i kiwa założoną nogą w stronę
mężczyzny.Do czego dąży jej podświadomość?

1. Data: 2001-08-31 12:11:42

Temat: Re: Co to oznacza?
Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kicior2001 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01c13214$fba1bc60$0...@s...mshome.net.
..
> Kobieta w kwiecie wiekusiedzi obok młodego mężczyzny na sąsiednim krześle
> :załozonymi nogami "jedna na drugą" i kiwa założoną nogą w stronę
> mężczyzny.Do czego dąży jej podświadomość?

1. Do przypomnienia sobie słów piosenki, z której tylko rytm pamięta.
2. Do pchnięcia kobiety w stronę toalety.
3. Do chęci strzepnięcia kurzu z bucika.
4. Do powiedzenia jej świadomości, że chłopak może to jednoznacznie
zrozumieć, bo nie jest psychologiem, tylko poczytał sobie parę stron o
"mowie ciała", więc może się uda go poderwać.
5. Do wyjawienia utajonej agresji (chce go kopnąć)
6. Do...

Na zajęciach z podstawowych umiejętności psychologicznych siedziała sobie
kohol i machała nóżką. Mowa była o mowie ciała i o jedynej szczerej
właściwej i odpowiedniej odpowiedzi na wiele pytań, czyli o "To zależy".
Osoba prowadząca zajęcia zwróciła uwagę na koholowe machanie nóżką i
powiedziała, że z takiej informacji można wyciągnąć wiele hipotez, z których
któraś może, ale nie musi być prawdziwa.
Wniosek: to zależy.
Jest to tylko kwestia prawdopodobieństwa hipotez.

To zależy...

1. Data: 2001-08-31 12:15:13

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 01c13214$fba1bc60$0...@s...mshome.net, kicior2001 at
k...@w...pl wrote on 31-08-01 13:59:

> Kobieta w kwiecie wiekusiedzi obok młodego mężczyzny na sąsiednim krześle z
> :załozonymi nogami "jedna na drugą" i kiwa założoną nogą w stronę
> mężczyzny.Do czego dąży jej podświadomość?

Moze sie nudzi?
Ja tak kiwam noga, kiedy mnie nudzi to, co ten drugi mowi.
Pozdr.
JOanna

1. Data: 2001-08-31 12:21:44

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kohol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> 4. Do powiedzenia jej świadomości, że chłopak może to jednoznacznie
> zrozumieć, bo nie jest psychologiem, tylko poczytał sobie parę stron o
> "mowie ciała", więc może się uda go poderwać.

Może tylko co sobie poczytał;) i wydaje mu się, że nas nabierze na zwierzenia ;)
Nie ma letko;).
Może ona jest osobą dość zamkniętą i nie lubi jak szczeniaczki za dużo sobie
imaginują;).
A może jest nerwowa i tak jej się samo macha;) ?
E.

1. Data: 2001-08-31 13:00:03

Od: "Asia" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A to oznacza że ma za mało magnezu w organizmie!!! To pytanie zadaj na
grupie dyskusyjnej "medycyna" to dostaniesz wiecej informacji na ten temat -
niedobór składników mineralnych. Polecam "Magne B6" dostępne bez recepty w
każdej aptece!

Aska

1. Data: 2001-08-31 13:32:11

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

kicior2001:
> Kobieta w kwiecie wiekusiedzi obok młodego mężczyzny
> na sąsiednim krześle z załozonymi nogami "jedna na drugą"
> i kiwa założoną nogą w stronę mężczyzny.
> Do czego dąży jej podświadomość?

Kobieta ta nudzi sie i wspomina z zadowoleniem intensywnie
przyjemne doznania towarzyszace jej poprzedniego dnia gdy
uprawiala seks z partnerem, cieszac sie podswiadomie na
ew powtorki w dniu dzisiejszym i nastepnych.
;)))

A do czego dazy podswiadomosc mlodego faceta z sasiedniego
krzesla gapiacego sie na te kobiete? ;)

Czarek

1. Data: 2001-08-31 13:56:56

Temat: Odp: Co to oznacza?
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Huzia na Józia!

Ćwiczenia stawów biodrowych rozluźniły jaj przy okazji staw kolanowy.
To jej się telepie.

eTaTa
:---)))

1. Data: 2001-08-31 14:41:19

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> A to oznacza że ma za mało magnezu w organizmie!!! To pytanie zadaj na

no tak, albo ma chorobe Parkinsona, albo padaczke, albo moze prad ja gdzies
trzepie...

1. Data: 2001-08-31 14:53:49

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andr3as <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mo7j4$1sl$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Asia" <a...@p...com> napisał w wiadomości
>
> no tak, albo ma chorobe Parkinsona, albo padaczke, albo moze prad ja
gdzies
> trzepie...

Rotfl!
O kurczę, a tu ktoś spodziewał się odpowiedzi, że skoro macha nogą,
skaracając przez to dystans interpersonalny, oznacza to dyskretną propozycję
pójścia do łóżka, hamowaną i nieuświadamianą; jeśli przy tym palce tej jej
dłoni, która jest bliżej mężczyzny, wykonują drobne kółeczka na blacie np.
stołu, widocznie miała już kiedyś młodszych kochanków i chce jeszcze raz
spróbować; należy jednak uważać, bo złym znakiem jest, jeśli ruch nogi
odbywa się bardziej w poziomie niż w pionie, bo oznaczać to może, że
wykańcza facetów, będąc tzw. "stokrotką", dlatego poszukuje raczej młodych
partnerów... Jednocześnie jest to pewna oznaka obrony przed silnym popędem,
gdyż kobieta ma mieszane uczucia co do swoich zapędów i stanowią one dla
niej pewniem problem - stąd zarazem skraca dystans, jak też chciałaby kopnąć
mężczyznę...

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu
--
kohol

Szczęśliwa kobieta - wyjaśnienie dla zaniepokojonych
psycholog w akcji ;-)
W nawiazaniu do watku szczesliwa kobieta
Idealny men
Najwcześniejsze wspomnienia