Co to ten szósty zmysł???

1. Data: 2004-03-02 14:05:35

Temat: Co to ten szósty zmysł???
Od: "SlaWasII" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W każdym odwiedzonym przeze mnie sklepie AGD tłumaczyli mi co innego.
A co to jest Waszym zdaniem?
Wg mnie to bajer na resorach... za co najmniej 500 zeta!

SlaWasII

1. Data: 2004-03-02 14:31:42

Temat: Re: Co to ten szósty zmysł???
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SlaWasII" <s...@w...pl> wrote in message

> A co to jest Waszym zdaniem?

Nic.

> Wg mnie to bajer na resorach... za co najmniej 500 zeta!

O właśnie...

J.

1. Data: 2004-03-02 14:32:01

Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SlaWasII" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> W każdym odwiedzonym przeze mnie sklepie AGD tłumaczyli mi co innego.
> A co to jest Waszym zdaniem?

Przede wszystkim nigdy nie slucham sprzedawcow.
A w ogole to Whirlpool dosc jasno to wyjasnia.
Czytaj na dole strony:
http://tinylink.com/?hbV06z3OtH

m.

1. Data: 2004-03-02 14:52:18

Od: "SlaWasII" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości

> Przede wszystkim nigdy nie slucham sprzedawcow.
> A w ogole to Whirlpool dosc jasno to wyjasnia.
> Czytaj na dole strony:
> http://tinylink.com/?hbV06z3OtH

Czego (dokładnego wyjaśnienia) nie można powiedzieć o zmywarkach (firmy
Wirlpool).
Wczora kupiłem takąż i zdziwiłem się baaaardzo (lakonicznością instrukcji).
Przeszukawszy internet, nic nie znalazłszy (jak to się pisze?) pójdę po
rozum do głowy i sam się, nauczę toto zrozumieć.

SlaWasII

PS
Ech, te współczesne instrukcje...
Czym się różni sól wybłyszczająca od regenerującej? A co to jest sól
nabłyszczająca?
Jaśli, jak mniemam, to to samo, to po co na jednej stronie w instrukcji
używają trzech różnych nazw???

1. Data: 2004-03-02 18:00:40

Od: "siscobrother" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeszukawszy internet, nic nie znalazłszy (jak to się pisze?)

znalazłwszy

--
Krzysiek

1. Data: 2004-03-03 07:21:58

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> PS
> Ech, te współczesne instrukcje...
> Czym się różni sól wybłyszczająca od regenerującej? A co to jest sól

Sól nabłyszczająca?
Do tej pory spotykałem się tylko z nabłyszczaczem w płynie.
Nabłyszczacz służy do tego, żeby po umyciu woda ładnie spłynęła
z naczyń nie powodując zacieków.
Sól służy do regeneracji filtra zmiękczającego (odkamieniającego) wodę.

pozdrawiam
Witek

Gdzie? wysoka szafa
ogrzewcz przepływowy który?