Co to za roślina

1. Data: 2011-04-21 20:19:56

Temat: Co to za roślina
Od: "Bernard K." <"ban89[m a u p a]interia.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Co to za roślinka?
http://www.flickr.com/photos/frideryka/613432677/
Zdjęcie nie moje ale miałem takową kilka lat temu i kretów zero. Gdzieś
przepadła i krety wróciły.

2. Data: 2011-04-21 21:53:14

Temat: Odp: Co to za roślina
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernard K." na żyle złota siedzi:

"Dziwna roślina, mama mówi że odstrasza krety"

Roślina rzeczywiście dziwna, ale bardziej ciekawi mnie mama. Napisz coś
bliżej jak to robi, czy sama fotka wystarczy? Jeśli tak to ja zamawiam parę
sztuk... ;-)

zdroofka Johnny

3. Data: 2011-04-22 02:09:05

Temat: Re: Co to za roślina
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-21 22:19, Bernard K. pisze:

> Co to za roślinka?
> http://www.flickr.com/photos/frideryka/613432677/
> Zdjęcie nie moje ale miałem takową kilka lat temu i kretów zero. Gdzieś
> przepadła i krety wróciły.

To?
http://allegro.pl/anty-kret-piekna-roslina-nigdy-wie
cej-kretow-i1460068216.html

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2011-04-22 06:40:13

Od: Marek K <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-22 04:09, Aicha pisze:

> To?
> http://allegro.pl/anty-kret-piekna-roslina-nigdy-wie
cej-kretow-i1460068216.html

Tam jakieś bzdury wypisują, że krety jedzą korzenie i tym się zatrują.

M.

5. Data: 2011-04-22 12:35:38

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-22 08:40, Marek K pisze:

cej-kretow-i1460068216.html

> Tam jakieś bzdury wypisują, że krety jedzą korzenie i tym się zatrują.

Nie chodzi o bełkot marketingowy, tylko o foty.

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2011-04-22 15:57:27

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek K wrote:

> Tam jakieś bzdury wypisują, że krety jedzą korzenie i tym się zatrują.

Jak wypiją trochę wódki to muszą czymś zakąsić.

moon

7. Data: 2011-04-22 16:59:24

Od: "Bernard K." <"ban89[m a u p a]interia.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie, to nie był rącznik. Ta na zdjęciu i ta którą pamiętam miała
mniejsze liście.

8. Data: 2011-04-22 17:02:29

Od: "Bernard K." <"ban89[m a u p a]interia.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Pisałem że nie moje zdjęcie. Znalazłem je w Googlach, jedno z pierwszych
w Google Images.

9. Data: 2011-04-22 17:16:12

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernard K." <"ban89[m a u p a]interia.pl"> napisał w wiadomości

> Co to za roślinka?
> http://www.flickr.com/photos/frideryka/613432677/

Hejka. Sądzę, że to Chenopodium rubrum.
Ale chyba lepiej odnaleźć tę mamę i niech wystraszy krety skoro tak
twierdzi. ;-)
Pozdrawiam paradoksalnie Ja...cki

10. Data: 2011-04-22 23:52:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Apr 2011 17:57:27 +0200, moon napisał(a):

> Jak wypiją trochę wódki to muszą czymś zakąsić.

...na a jak wiadomo alkohol wzmaga działanie trucizn.
:-)

dozownik/zasobnik podlaczany do weza ???
Alleluja
przesadzanie swierkow przez osilkow, na co zwrocic uwage?
Przegrana bitwa z podagrycznikiem :(
KRET