dozownik/zasobnik podlaczany do weza ???

1. Data: 2011-04-21 18:25:18

Temat: dozownik/zasobnik podlaczany do weza ???
Od: "MUA" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie. Nie wiem jak to sie fachowo nazywa a przez to nie moge tego
znalezc w necie.

Jest to taki zbiorniczek z funcja dozowania skladnika, rozpylania podaczany
do weza ogrodowego

Pozdpowiedzcie mi prosze.

2. Data: 2011-04-21 21:27:14

Temat: Re: dozownik/zasobnik podlaczany do weza ???
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-21 20:25, MUA pisze:
> [...]
> znalezc w necie.
>
> Jest to taki zbiorniczek z funcja dozowania skladnika, rozpylania podaczany

:)
według mnie masz na myśli dozownik inżektorowy
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

3. Data: 2011-04-22 16:59:58

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MUA" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> znalezc w necie.
> Jest to taki zbiorniczek z funcja dozowania skladnika, rozpylania

Hejka. Dozownik nawozów się nazywa. :-)
Pozdrawiam hydraulicznie Ja...cki

4. Data: 2011-04-26 06:32:25

Od: "Ptok" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupisz w Castoramie albo dostwniesz za darmo przy zakupie takiego nwaozu do
samodzielnego rozrabiania (nie pamietam nazwy - kosztuje coś 9 zł za
torebkę). Druga wersja to nawozy "zielony dom" (pogooglaj) maja wersje z
dozownikiem - kupisz raz i masz).

Ptok

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "MUA" <a...@o...eu> napisał w wiadomo?ci
>
> Hejka. Dozownik nawozów się nazywa. :-)
> Pozdrawiam hydraulicznie Ja...cki

Alleluja
przesadzanie swierkow przez osilkow, na co zwrocic uwage?
Przegrana bitwa z podagrycznikiem :(
KRET
chwasty, agrowłoknina , kora