chwasty, agrowłoknina , kora

1. Data: 2011-04-17 14:44:36

Temat: chwasty, agrowłoknina , kora
Od: "Kasia G" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Forumowicze,

proszę o poradę - w ubiegłym roku położyłam czarną agrowłókninę, na nią
posypałam korę ok. 5 cm. Było wszystko ok, w tym roku na korze jest mnóstwo
małych drobnych chwastów. Co mogłabym zrobić, aby je zlikwidować ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdr.
Kasia G

2. Data: 2011-04-17 16:29:31

Temat: Re: chwasty, agrowłoknina , kora
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2011-04-17 16:33:12

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posypałam korę ok. 5 cm. Było wszystko ok, w tym roku na korze jest
> mnóstwo małych drobnych chwastów. Co mogłabym zrobić, aby je zlikwidować ?

Zazwyczaj wyrywa się "palcyma". Bogaci i nie mający czasu na schylanie,
leniwi, tudzież ci, których bolą kręgosłupy posiłkuja sie opryskiwaniem
środkami zwalczającymi chwasty.
Pozdrawiam oczywiście
skryba

4. Data: 2011-04-17 16:34:48

Od: "Kasia G" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to pozostaje mi walczenie palcyma :)

Kasia G

5. Data: 2011-04-17 16:49:21

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> no to pozostaje mi walczenie palcyma :)
i na kolanach.
:-))
A serio - kup sobie porządne nakolanniki ogrodowe. Bo gdy dostaniesz
"odgniotków" przyjemność głaskania nadobnych kolan już będzie nie ta.
Pozdrawiam
skryba zafrasowany

Na co nawijac 100 mb weza ogrodowego?
szukam fachowcow od przesadzania choinek na slasku
Juka i małe grzybki wyrastające przy korzeniach.
narośl na korzeniu
usychanie małych sosen