Na co nawijac 100 mb weza ogrodowego?

1. Data: 2011-04-17 13:41:40

Temat: Na co nawijac 100 mb weza ogrodowego?
Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam w sumie 100 mb wezy ogrodowych (2*25m + 1*50 m), ktorych regulanie
uzywam. Krotszy trzymalem na plastikowym bebnie (ale sie uszkodzil), a
pozostale dwa jakos tam gdziestam zawsze kladlem, teraz wszystkie musze
gdziestam, jakostam.... i chcialbym to uporzadkowac. Widzialem gdzies kiedys
takie metalowe konstrukcje do przechowywania wezy. Macie pomysl jak to
samemu wykonac, albo gdzie tego szukac gotowego do kupienia? Nie wiem od
czego zaczac guglowanie. Myslalem tez o bebnie sciennym, ale by szpecil.
Moze macie jakies wlasne patenty?
Pozdrawiam
marcan

2. Data: 2011-04-17 13:56:58

Temat: Re: Na co nawijac 100 mb weza ogrodowego?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze macie jakies wlasne patenty?

Tak,na łokieć.
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2011-04-17 16:36:40

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> od czego zaczac guglowanie. Myslalem tez o bebnie sciennym, ale by
> szpecil. Moze macie jakies wlasne patenty?

Patenta na węże wymyślili strażacy.
Pozdrawiam naprowadzająco
skryba

4. Data: 2011-04-18 17:32:58

Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od czego zaczac guglowanie. Myslalem tez o bebnie sciennym, ale by
> szpecil. Moze macie jakies wlasne patenty?

a jaka średnica tych węży 1/2" czy 3/4??
Jeśli ten cieńszy to za tydzień w Lidlu będzie nawijadło ruchome na 80m węża
1/2"

Bogdan

5. Data: 2011-04-19 16:19:54

Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogdan" napisał
> a jaka średnica tych węży 1/2" czy 3/4??
> Jeśli ten cieńszy to za tydzień w Lidlu będzie nawijadło ruchome na 80m
> węża 1/2"

No wlasnie 1/2" :-) Na te 50 m to moze sie skusze. Wiesz w jaki dzien
dokladnie i w jakiej cenie? I czy we wszystkich Lidlach?
Te moje 100m to, jak napisalem, 2 razy po 25 i raz 50. Myslalem o jakims
sprytnym sposobie, ktory pozwoli zawiesic wszystkie 3 i korzystac z nich w
dowolnej konfiguracji - wszystkie na raz lub kazdy z osobna. Cos podobnego
(ksztalc niepelnej piramidy z metalu) gdzies sto lat temu widzialem, ale nie
potrafie odtworzyc idei...Wygladalo tez troche jak trzepak...
pzdr

6. Data: 2011-04-19 17:16:20

Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie 1/2" :-) Na te 50 m to moze sie skusze. Wiesz w jaki dzien
> dokladnie i w jakiej cenie? I czy we wszystkich Lidlach?

Gazetka wisi przed wszystkimi sklepami. Prawdopodobnie /nie pamietam/ od
czwartku 21.04. Cena w gazetce.

Bogdan

7. Data: 2011-04-20 04:26:24

Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogdan" napisał
> Gazetka wisi przed wszystkimi sklepami. Prawdopodobnie /nie pamietam/ od
> czwartku 21.04. Cena w gazetce.
dziękuję i pozdrawiam

szukam fachowcow od przesadzania choinek na slasku
Juka i małe grzybki wyrastające przy korzeniach.
narośl na korzeniu
usychanie małych sosen
Oto najważniejsze co musicie wiedzieć: