narośl na korzeniu

1. Data: 2011-04-16 18:49:41

Temat: narośl na korzeniu
Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kupiłam dziś sadzonkę gruszy azjatyckiej. Już ją miałęm posadzić, gdy
zauważyłem na szyjce korzeniowej żółtawą narośl. Ma kształt pierścienia
wielkości mniej więcej złotówki i jest miększa od otaczającej tkanki
(można wbić w nią paznokcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d3a28f56503d7d5
.html

Czy jest to jakaś choroba (np. guzowatość korzeni ?), czy też jest to
niegroźne?

Pozdrawiam

Przemek

2. Data: 2011-04-16 18:55:05

Temat: Re: narośl na korzeniu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2011 20:49:41 +0200, cyklista napisał(a):

> [...]
> zauważyłem na szyjce korzeniowej żółtawą narośl. Ma kształt pierścienia
> wielkości mniej więcej złotówki i jest miększa od otaczającej tkanki

Noża też? A sekatora?
:-/

3. Data: 2011-04-16 18:58:38

Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2011 20:55, Ikselka pisze:

> Noża też? A sekatora?
> :-/

A tak bardziej do rzeczy?

4. Data: 2011-04-16 18:59:09

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-16 20:55, Ikselka pisze:

> Noża też? A sekatora?
> :-/

Z chęcią scedowałabym na Ciebie pracę u podstaw na niwie
poprawnościowej, ale robisz to tak, że nie wiadomo o o chodzi.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

5. Data: 2011-04-16 19:03:58

Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2011 20:59, Aicha pisze:

> Z chęcią scedowałabym na Ciebie pracę u podstaw na niwie
> poprawnościowej, ale robisz to tak, że nie wiadomo o o chodzi.

No dobra. Paznokieć można wbić! Pac.

6. Data: 2011-04-16 19:43:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2011 20:59:09 +0200, Aicha napisał(a):

> Z chęcią scedowałabym na Ciebie pracę u podstaw na niwie
> poprawnościowej, ale robisz to tak, że nie wiadomo o o chodzi.

O torta.

7. Data: 2011-04-16 19:43:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2011 21:03:58 +0200, cyklista napisał(a):

> No dobra. Paznokieć można wbić! Pac.

No widzisz, a Aicha nie wie, o co chodzi :-)

8. Data: 2011-04-16 21:09:39

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-16 21:43, Ikselka pisze:

> No widzisz, a Aicha nie wie, o co chodzi :-)

Jakbym nie wiedziała, to bym nie pisała o niwie, pani wszechwiedząca. I
EOT - idę uprawiać swój wirtualny ogródek.

9. Data: 2011-04-16 21:10:21

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> O torta.

Masz? Dawaj! ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

usychanie małych sosen
Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
brzoskwinia - pęknięcie kory
Czy podlewanie nowo posadzonych siwrkow raz w tygodniu wystarczy/
Dlaczego mech jest niedobry?