szukam fachowcow od przesadzania choinek na slasku

1. Data: 2011-04-17 10:41:36

Temat: szukam fachowcow od przesadzania choinek na slasku
Od: "piwnica \(onet\)" <p...@p...onet.po> szukaj wiadomości tego autora

do przesadzenia 4 choinki - najmniejsza 2m - najwieksza 3m
tansport w obrebie jednej dzialki - do 150m

szukam firmy ktora by to zrobila za przyzwoite pieniadze

znalazlem drewsmol w ledzinach ale nie moge sie jaks z nimi dogadac -
maszyny niby maja ale kmunikacja slaba

drzewka to choinki z zielonymi odrostami - swierk albo jodla

poleccie kogos

2. Data: 2011-04-17 16:40:15

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piwnica (onet)" <p...@p...onet.po> napisał w wiadomości

> znalazlem drewsmol w ledzinach ale nie moge sie jaks z nimi dogadac -
> maszyny niby maja ale kmunikacja slaba

Zechcesz zdradzić ile sobie kasy zawinszowali za tę robótkę? Pewnie mnie też
to czeka.
Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2011-04-17 17:23:17

Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znalazlem drewsmol w ledzinach ale nie moge sie jaks z nimi dogadac -
> maszyny niby maja ale kmunikacja slaba

moge ich polecić.
widzialem jak przesadzali drzewa wielkości moze z 5m i wszystkie dalej
rosną:-)

uciu

4. Data: 2011-04-18 20:35:29

Od: "piwnica \(onet\)" <p...@p...onet.po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> moge ich polecić.
> widzialem jak przesadzali drzewa wielkości moze z 5m i wszystkie dalej
> rosną:-)

Tak ale wycena w stylu ze za jedno drzewko cena nie przekroczy 2500 jest
chyba trche niepowazna

5. Data: 2011-04-19 05:32:31

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tak ale wycena w stylu ze za jedno drzewko cena nie przekroczy 2500 jest
> chyba trche niepowazna

Faktycznie bardzo "przyzwoite" pieniądze. Za taką kasę pod Urzędem Pracy
zwerbujesz 8 osiłków, którzy korzystając z narzędzi prostych wykopią te
drzewka z bardzo dużą bryłą korzeniową i przetransportują oraz wsadzą w
wyznaczone miejsce wszystkie 4 świerki. Tobie pozostaje dobrze to
zorganizować. Taniej będzie posadzić nowe w docelowe miejsce a te
przeszkadzające rok po roku wykorzystać na drzewko bożonarodzeniowe. Jeśli
znajdziesz chętnych to przed świętami sami je wytną, wytransportują i
jeszcze dopłacą przynajmniej tyle ile zapłacisz za nowe młode sadzonki.
Pozdrawiam pomysłowo
skryba wygodnicki

Juka i małe grzybki wyrastające przy korzeniach.
narośl na korzeniu
usychanie małych sosen
Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
brzoskwinia - pęknięcie kory