Co to za różnica ? Powergrill a grill kwarcowy ?

1. Data: 2003-09-26 06:03:03

Temat: Co to za różnica ? Powergrill a grill kwarcowy ?
Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Planuje zakup kuchenki mikrofalowej.

Mam mozliwośc kupna nowej (powystawowej) kuchenki firmy Sanyo z
termoobiegiem i grilem (Powergriil) - 23L (sterowanie elektroniczne).
Cena dość atrakcyjna (600zł).

Jednak słyszłem że jak kupować to tylko kuchenkę z grillem kwarcowym ...
Ten powergrill to chyba nie jest grill kwarcowy ?

CO dziwne w katalogu Sanyo najdroższe kuchenki mają właśnie POwergrill a
tańsze grill kwarcowy ...

Więc jak to właściwie jest ? Czemu drosze modele mają powergrilla a nie
grill kwarcowy ? jesli kwarcowy jest lepszy to czemu nie ejst on w
najdroższych modelach ?

/// Kaszpir ///