Co to znaczy?

1. Data: 2003-04-06 16:40:23

Temat: Co to znaczy?
Od: "Dakota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zauwazylam cos bardzo niepokojacego. Moze to sa zwykle przypadki,
ale czy przypadki sie powtarzaja? Mianowicie..pare dni temu spojrzalam na
swoja 1-roczna kotke i pomyslalam, ze powinnam ja przytulic, dac jej cos
smacznego do zjedzenia bo moze sie jej cos stac i juz wiecej jej nie
zobacze.. Od dwoch dni jej nie ma:-( rok temu stalo sie to samo z moja inna
kotka. Tez na nia spojrzalam i pomyslalam, ze powinnam ja zaniesc do domu
zanim wyjde bo sie jej cos moze stac.. Niestety.. stalo sie :-( a 7 lat temu
gdy moja kotka szla na dwor o godzinie 21 powiedzialam mamie, zeby jej nie
puszczala bo ona nie wroci jak to zrobi.. Niestety nie wrocila:-( tzn
wrocila, ale w taki stanie ze trzeba bylo ja uspac.. a dzien przed tym
pomyslalam ze kupie jej puszke kitekatu bo nie wiem jak dlugo jeszcze ze mna
bedzie.. 2 tamte kotki zaatakowal pies sasiadow. Z ta prawdopodobnie stalo
sie to samo. Nie wiem tylko dlatego stalo sie to akurat wtedy kiedy ja o tym
wczesniej pomyslalam.. ??? mysliscie ze to przypadek czy cos w tym jest?
oczywiscie to sie moglo stac zawsze i mogloby byc do przewidzienia, ale jak
wczesniej o tym nie myslalam to wszystko bylo w porzadku a gdy przeszla mi
taka mysl przez zglowe, napelniona emocjami i strachem to moje koty
zakonczyly swoj zywot:-( Tylko to nie byl taki zwykly strach ze sie tego
boje, tylko taki krotko trwajacy impuls.. czy moge jakos sprawdzic czy to
zwykly przypadek
czy cos wiecej?
Doki

1. Data: 2003-04-06 17:10:27

Temat: Re: Co to znaczy?
Od: "Magda" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> boje, tylko taki krotko trwajacy impuls.. czy moge jakos sprawdzic czy to
> zwykly przypadek
> czy cos wiecej?

A czy zauważyłaś, niepokojące uczucie w innych przypadkach?

1. Data: 2003-04-06 17:35:20

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-06 17:41:20

Od: "Dakota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy zauważyłaś, niepokojące uczucie w innych przypadkach?
Tak, wlasnie tak, to bylo to samo uczucie..

Doki

1. Data: 2003-04-06 17:50:25

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" news:b6poib$tu$1@atlantis.news.tpi.pl

[CIAAAAAAAAAAAAAAAAACH]

Dziewczyno przystopuj z tym cytowaniem...

1. Data: 2003-04-06 17:51:57

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dakota" news:b6plpa$ro4$2@aquarius.webcorp.pl
> Od dwoch dni jej nie ma:-( rok temu stalo sie to samo z moja inna kotka.

Jaki stąd wniosek ?
Nie należy mieć kotów.

1. Data: 2003-04-06 18:22:02

Od: "Dakota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki stąd wniosek ?
> Nie należy mieć kotów.

A wlasnie ze nie:-)
Doki

1. Data: 2003-04-06 18:26:34

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [CIAAAAAAAAAAAAAAAAACH]
>
> Dziewczyno przystopuj z tym cytowaniem...

A po co tak szybko czytasz? ;)
Przecież usunęłam tak szybko jak się dało.
Każdemu się zdarza. No prawie.. Tobie nie! :)))

Czep się tramwaju, Andrzejku ;P
E.

1. Data: 2003-04-06 19:06:16

Od: "necia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze to na zasadzie, to sie zdaje sie nazywa przewidywanie wstecz. ze to
po prostu ty sobie powiazalas przypadkiem jedno z drugim, moze czesciej tak
myslalas, a nie zawsze sie tak stawalo???

1. Data: 2003-04-06 19:12:28

Temat: Odp: Co to znaczy?
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik necia <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6ptri$p9c$...@a...news.tpi.pl...

uwaga... niebawem dostaniesz posta od "pewnego" Andrzeja ;D

Inteligencja wzrokowa.
Depresja - jak leczyc ?
W sprawie tycztomka
Feminizm
Re: chce popisac z kims o smierci - cz.2