Co z solonej ikry śledziowej?

1. Data: 2010-07-29 18:00:36

Temat: Co z solonej ikry śledziowej?
Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - co można zrobić z solonej ikry śledziowej?
Mam ponad kilogram... do skonsumowania. Słona jak cholera i samej jeść się
nie da.

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5324
(20100729) __________

2. Data: 2010-07-29 19:45:38

Temat: Re: Co z solonej ikry śledziowej?
Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie - co można zrobić z solonej ikry śledziowej?
> Mam ponad kilogram... do skonsumowania. Słona jak cholera i samej jeść się
> nie da.

Ja bym ją wymoczył, a potem...

http://www.gotujmy.pl/tagi/przepisy,ikra,h0/

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

3. Data: 2010-07-29 20:53:00

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-29 20:00, darkblue pisze:
> [...]
> wirusow 5324 (20100729) __________
>
> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

Dac kotu do zerzarcia lub wywalic na smietnik. Ewentualnie jak masz
jakiegos wielbiciela wynalazkow to go poczestuj.

4. Data: 2010-07-29 21:20:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jul 2010 20:00:36 +0200, darkblue napisał(a):

> Jak w temacie - co można zrobić z solonej ikry śledziowej?
> Mam ponad kilogram... do skonsumowania. Słona jak cholera i samej jeść się
> nie da.

http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=%22z+ikry%22
&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=430b6aadedf61a81

Multum.

5. Data: 2010-07-30 00:56:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=%22z+ikry%22
&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=430b6aadedf61a81

> Multum.

Podobnie jak z mleczu śledziowego - najlepszy jest oczywiście sos do śledzi.

Gruzińska konfitura z orzechów włoskich.
Cipciok a'la KFC
Sałatka ziemniaczana
Ośmiornica
Podróże kulinarne Makłowicza ...