Co z tą "wpadką" ?

131. Data: 2005-01-29 16:16:54

Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

L&N lab rzecze:
> Nie masz pojęcia o wczesnym rozwoju płodu.

Nie kompromituj się .

zdegustowany
Arek

--
www.hipnoza.info

132. Data: 2005-01-29 16:19:31

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA rzecze:
[..]
> Natomiast powstaje pytanie, czy reklama srodka farmaceutycznego ma byc
> rozumiana tylko w kategoriach jezyka ogolnego, czy tez moze (powinna)
> zawierac terminy medyczne.

Powinna posługiwać sie językiem tych do których jest skierowana.
A zauważ, że specyficzne stosowanie terminu "zarodek" - w stylu
red red, czyli królewskiej czerwieni - istnieje tylko w szczególnej
branży.

> (Tak na marginesie, osobiscie uwazam, ze reklamy farmaceutykow powinny byc
> zakazane.)

Dlaczego?

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info

133. Data: 2005-01-29 16:20:15

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa rzecze:
> http://www.raf256.com/arnold/

Tosię też masz za debilkę, że podajesz jej tą stronę dla debili ?

zdziwiony
Arek

--
www.hipnoza.info

134. Data: 2005-01-29 16:36:19

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kompromituj się .

:-)))))))))0

135. Data: 2005-01-29 17:06:21

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek wrote:
>(...)

po prostu mamy inne podejście do sprawy...
Ty bardziej ogólne
ja bardziej precyzyjne

> Nic to jednak nie zmienia w tej kwestii, że reklama postinoru jest
> oszustwem. Zgadzasz się z tym czy nie ?

nie, nie jest oszustwem
i wg mnie bardzo dobrze, że coś takiego jak Postinor Duo istnieje,
nigdy go nie używałam i mam nadzieję, że nie będę musiała...

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

136. Data: 2005-01-29 17:44:41

Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP wrote:

> Dziękuję bardzo za podanie tego adresu. Strona prawna już jest całkowicie
> jasna, co innego z ludźmi wykonującymi swój zawód, ale to już temat nie na
> te grupy ...

poszukaj sobie o spiralkach (wkladkach domacicznym), jednym z dzialan
jest rowniez niedopuszczenie do zagniezdzenia sie blastocysty, Postinor
w takiej formie dzialania nie jest tu zadna nowoscia

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

137. Data: 2005-01-29 17:53:31

Od: "makumba" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> po prostu mamy inne podejście do sprawy...
> Ty bardziej ogólne
> ja bardziej precyzyjne

po co ta dyskusja?

przeciez to nasz slynny troll :>

teraz zostal expertem w dziedzinie medycyny - musi sie wykazac... ;>

dla wtajemniczonych inaczej... http://tinyurl.com/7yhgs

ghostrider

138. Data: 2005-01-29 18:00:24

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Emi rzecze:
> po prostu mamy inne podejście do sprawy...
> Ty bardziej ogólne
> ja bardziej precyzyjne

Nie, nie masz precyzyjnego. Precyzyjne jest takie, że zarodek jest od
zapłodnienia a SZCZEGÓLNE jest w sytuacji gdy pewna część lekarzy nazywa
zarodkiem *zarodek* po zagnieżdżeniu się.

> nie, nie jest oszustwem

Jest oszustwem. Oszukuje ludzi, że działa antykoncepcyjnie i robi to
w pełni świadomie po to, żeby to gówno kupili także Ci co nigdy by
świadomie nie zamordowali swojego poczętego już dziecka.

> i wg mnie bardzo dobrze, że coś takiego jak Postinor Duo istnieje,
> nigdy go nie używałam i mam nadzieję, że nie będę musiała...

Rzygać mi się chce jak słyszę kobiety mówiące, że dobrze jest iż można
czymś zabić własne dzieci. :(

zdegustowany
Arek

--
www.hipnoza.info

139. Data: 2005-01-29 19:00:46

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek wrote:

> Jest oszustwem. Oszukuje ludzi, że działa antykoncepcyjnie i robi to
> w pełni świadomie po to, żeby to gówno kupili także Ci co nigdy by
> świadomie nie zamordowali swojego poczętego już dziecka.

poczytaj sobie o spiralach - niektóre z nich mają bardzo podobne
działanie do postinoru - nie pozwalają na zagniżdżenie się blastocysty
w ścianie macicy..

> Rzygać mi się chce jak słyszę kobiety mówiące, że dobrze jest iż
można
> czymś zabić własne dzieci. :(

a mi się rzygać chce jak słyszę tak ignornckie wypowiedzi jak Twoje w
tym momencie...

140. Data: 2005-01-29 19:08:33

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Emi rzecze:
> poczytaj sobie o spiralach - niektóre z nich mają bardzo podobne
> działanie do postinoru - nie pozwalają na zagniżdżenie się blastocysty
> w ścianie macicy..

A o spiralach teraz rozmawiamy czy o oszukańczej reklamie postinoru?

> a mi się rzygać chce jak słyszę tak ignornckie wypowiedzi jak Twoje w
> tym momencie...

Ale o czym bredzisz kobieto?

Arek

--