Co za Wojtek??? Co za Wojtek???

71. Data: 2010-12-31 09:47:40

Temat: Re: Co za Wojtek??? Co za Wojtek???
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-31 10:12, Vilar pisze:

> I znalazłaś coś ciekawego?
>
> (matko, ale jestem bezczelna. Wybacz. Odwdzięczę się kiedyś)

:) Trzeba by albo za tą pracą doktorską pogrzebać, do której Ci linka
wrzuciłam albo za publikacjami tego zespołu.
W skrócie:
Pierwszy cel pracy stanowiło uzyskanie we współpracy z Instytutem
Zootechniki w Balicach, transgenicznej świni, wykazującej ekspresję
?1,2-fukozylotransferazy człowieka. Drugim celem było wyprowadzenie
transgenicznych linii fibroblastów płodowych świni, wykazujących
ekspresję ludzkiej ?1,2-fukozylotransferazy oraz ?-galaktozydazy, a
także koekspresję ?1,2-fukozylotransferazy i ?-galaktozydazy, która to
strategia pozwala na kumulatywne obniżenie poziomu epitopu Gal w wyniku
aktywności obu enzymów i optymalne zahamowanie odpowiedzi z udziałem
ksenoreaktywnych przeciwciał. Dla realizacji celów pracy przygotowano
konstrukcje genowe zawierające sekwencje kodujące
?1,2-fukozylotransferazę człowieka pod kontrolą promotora CMV lub EF-1?
oraz ?-galaktozydazę człowieka pod kontrolą promotora EF-1?. Pierwszą z
nich wprowadzono standardową metodą mikroiniekcji do przedjądrza
męskiego zapłodnionych oocytów świni, które następnie wszczepiono
biorczyniom. Analiza potomstwa wykazała integrację transgenu z genomowym
DNA u osobnika TG1154, który stał się założycielem rodu.

--
Pozdrawiam - Aicha

72. Data: 2010-12-31 11:31:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> następnie wszczepiono biorczyniom. Analiza potomstwa wykazała integrację
> transgenu z genomowym DNA u osobnika TG1154, który stał się założycielem

Ja cię.....
Bo tak, z jednej strony super.
Ale z drugiej..... jakoś mi ciarki po plecach latają, jak pomyślę co my
ludzie (charakteryzujący się wielkim, no wielkim szacunkiem do siebie
nawzajem i innych gatunków :-/ ) możemy w niedalekiej przyszłości
wykombinować.

MK

73. Data: 2010-12-31 14:35:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Dec 2010 18:23:48 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Normalna kobieta troszczy się o swoje potomstwo i dlatego idzie
> dokonać aborcji jak nie może zapewnić mu bytu, tak zachowuje się
> dojrzała, ciepła emocjonalnie, myśląca, normalna kobieta.

Normalna kobieta troszczy się o swoje potomstwo i dlatego każda ciąża dla
niej to dar, i raczej umrze z głodu sama, niż odmówi tzw "bytu" dziecku,
tak zachowuje się dojrzała, ciepła emocjonalnie, myśląca, normalna kobieta.

74. Data: 2010-12-31 14:45:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Dec 2010 18:51:17 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> Wiadomość:

> Poza tym twoje serce mogą ci wymienić a mózgu nie, bo jeśli wymienią
> mózg to już to będzie ktoś inny w twoim ciele. Tak naprawdę powtarzasz
> histerycznie wariactwa kk i myśle że osobiście jesteś bardziej
> rozgarnięta, bo to co kk robi to zagłada gatunku, zezwierzęcenie,
> nawet plemiona pierwotne dokonują aborcji bo zasoby np wody są
> ograniczone i zginie całe plemie, tylko zwierzęta nie potrafią
> decydować w sposób zmieniający decyzją rzeczywistość. To jest
> zezwierzęcenie i skrajne poniżenie kobiety bo odbierana jest godność.

Życzę sobie, abyś natychmiast odczepił się od mojego mózgu - on myśli
samodzielnie, nie za pomocą KK. Na tej samej zasadzie, jak KK, tak i Ty nie
masz wpływu na to, co myśli mój mózg, więc przestań się produkować, bo i
tak nie wybiorę ciebie na mój "kościół".

Moje poglądy są niezależne. Gdybym urodziła się na bezludnej wyspie i
wychowałyby mnie zwierzęta, też nie zabiłabym żadnego swojego dziecka.
Ponieważ jestemi dojrzałą, ciepłą emocjonalnie, myślącą, normalną kobietą,
która dba o swoje potomstwo, a nie wyłącznie o siebie poprzez aborcję tegoż
potomstwa.
Mając te własnie poglądy spotkałam KK - i wstąpiłam do niego, bo MOJE
poglądy są zbieżne z jego nauką. Najpierw były MOJE poglądy, a potem MÓJ
KK. Nie odwrotnie.
KK nie kształtuje, ale TYLKO łączy ludzi takich jak ja - tzn których
poglądy są zbieżne i właśnie dlatego spotkali się w KK. Tak, jest nas
mnóstwo. To poczucie wspólnoty i siły nas krzepi wobec takich popieprzonych
ludzi jak ty. Bo rzeczywiście czasem wasze krzyki są tak nachalne, ze
normalny człowiek moze w siebie zwątpić i iść zabijać własne dzieci jak wy.
Z tym walczymy.

75. Data: 2010-12-31 14:49:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Dec 2010 10:11:22 +0100, Vilar napisał(a):

> Więc, jak kto mi mówi, że wyizolował pojedynczy gen, to zaczyna mnie gnębić
> prosta ciekawość: JAK.

No więc mam to samo. I dlatego twierdzę, ze panowie naukowcy sobie
poszaleli po prostu z własną spermą, bez żadnych wysublimowanych zabiegów
Sudoku.

Kiedy czytam o tym, jak lekarze wykonują zbędne operacje i amputacje tylko
po to, aby wyciągnać pieniądze, to naprawde "wyczyn" panów naukowców nie
jest od tego daleki w swojej bezduszności.
Generalnie powtarzam: kiedy takiemu poczucie bycia panem zycia uderza do
głowy, staje się potworem. Tak więc nie jestem skłonna wątpić, aby
spłodzenie "synka" ze świnią było dla ludzi tego typu obwarowane
jakimikolowek hamulcami moralnymi.

76. Data: 2010-12-31 15:29:33

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-31 12:31, Vilar pisze:

> [...]
> ludzie (charakteryzujący się wielkim, no wielkim szacunkiem do siebie
> nawzajem i innych gatunków :-/ ) możemy w niedalekiej przyszłości

Tudzież nieograniczoną niczym ciekawością, no i - niestety - żądzą kasy
i sławy. I potem mamy np. cichaczem produkowane ludzkie klony albo
"lekką" eugenikę, czyli płeć na zamówienie. A to przecież tylko
wierzchołek góry lodowej.

--
Pozdrawiam - Aicha

77. Data: 2010-12-31 20:14:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 29 grudnia 2010 18:15. carbon entity 'Ikselka' <i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> ...dla was PAN Wojtek! :-/
> "Pierwszy polski transgeniczny, czyli z ludzkim genem, knur nazywa się TG
> 1154. Nieoficjalnie pracownicy Instytutu Zootechniki w podkrakowskich
> Balicach wołają na niego Wojtek. Gen dla Wojtka TG 1154 przygotował zespół
> kierowany przez prof. Ryszarda Słomskiego z poznańskiej Akademii Rolniczej
> i Instytutu Genetyki Człowieka PAN. Naukowcy wyizolowali gen z ludzkiej
> krwi i wprowadzili do komórki jajowej maciory - przyszłej mamy Wojtka."
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,30609
30.html

Teraz nabiera nowego doniosłego znaczenia pospolity napis węglem na płocie
"WOJTEK TO ŚWINIA" ;)

78. Data: 2010-12-31 20:21:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

30.html

Teraz nabiera nowego doniosłego znaczenia pospolity napis węglem na płocie

PS. Czy ktoś chciałby pracować z takim przystojnym "dżentelmenem" ;) ?:
http://maxmayur.files.wordpress.com/2009/08/swine_fl
u.jpg

79. Data: 2011-01-01 15:48:36

Od: iperytowy <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru 2010, 16:08, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> C.d.
> Globu , ile ty masz naprawd latek? Piszesz, ze ogl da e - a ten film by
> bardzo dawno, ja wtedy mog am mie jakie 27-28 lat. Gadaj mi tu!
> :-)

Biedna kobieta, zatrzymała sie na etapie lampowego czarno-białego
telewizora i jednego programu.. DVD ma już jakieś 15 lat, a telewizja
satelitarna i video ze 45.. O blurayu nie pisze, bo jeszcze się
zawiesisz i dzieci pojadą bez wałówki na studia..

m..

80. Data: 2011-01-01 15:54:04

Od: iperytowy <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru 2010, 02:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Podejmowane są próby tworzenia zwierząt transgenicznych
> przez zablokowanie genu kodującego a1,3-
> galaktozylotransferazę.(...)"
>
> Ty to musisz być jakaś niespełniona w zawodzie...

A ty sie powinnaś leczyć. Wszędzie sperme widzisz.. Mózg ci zalała czy
może masz jakieś niedobory ?

m..

Wychowanie
Czy ktoś podejrzewa żonę bądź męża ?