Co za choróbsko mi zżera rośliny? proszę o poradę

1. Data: 2003-07-01 07:05:21

Temat: Co za choróbsko mi zżera rośliny? proszę o poradę
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.motocykle.terramail.pl/co_to_za_syfilis/
Różne diagnozy w różnych sklepach.
Chciałbym to dzisiaj czymś popryskać, tylko czym?
Jacek

Jacek
GG 2998829

2. Data: 2003-07-01 08:00:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> http://www.motocykle.terramail.pl/co_to_za_syfilis/
> Różne diagnozy w różnych sklepach.
> Chciałbym to dzisiaj czymś popryskać, tylko czym?

Diagnozy nie znam, ale z czasów, gdy jeszcze uprawiałąm winorośl i miałam
takie objawy, to pryskanie Talstarem pomogło.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-07-01 08:15:32

Temat: Re: Co za choróbsko mi zżera ro?liny? proszę o poradę
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Diagnozy nie znam, ale z czasów, gdy jeszcze uprawiałšm winoroœl i miałam
> takie objawy, to pryskanie Talstarem pomogło.
>
> Pozdrawiam, Basia.

I co było później? Długo czekałaś na poprawę?
Jest to do kupienia?
Jacek

4. Data: 2003-07-01 08:53:05

Temat: Odp: Co za choróbsko mi zżera rośliny? proszę o porad
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdrbbn$6ct$...@a...news.tpi.pl...
> http://www.motocykle.terramail.pl/co_to_za_syfilis/
> Różne diagnozy w różnych sklepach.
> Chciałbym to dzisiaj czymś popryskać, tylko czym?
> Jacek
No to masz inwazję przedziorkow jakiej w życiu nie widziałem.
Torque 50 WP powinno zabić je na śmierć!!!
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-07-01 09:05:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co było później? Długo czekałaś na poprawę?

Nie pamiętam, to było wieki temu!

> Jest to do kupienia?

Jest.

Ale w ogóle to może niech Janusz Cz. się odezwie i zdiagnozuje gada.
Przecież podobno winorośle nie chorują;-)
Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-07-01 09:18:37

Temat: Re: Co za choróbsko mi zżera ro?liny? proszę o porad
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za szybką reakcję
> Sprawdzę najpierw ten preparat, a gdyby nie poskutkował, to może koleżanki
> Basi?

Zarówno Torque jak i Talstar działają na przędziory, tyle że akurat w mojej
okolicy tego pierwszego w sklepach nie uświadczysz. Jeszcze można próbować
Karate ewentualnie, ale jest trochę słabszy.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-07-01 09:21:18

Temat: Odp: Co za choróbsko mi zżera ro?liny? proszę o porad
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdrjdr$947$...@a...news.tpi.pl...
> Może bym się przyczynił do rozwoju winogrona.org? Można by zarzucić moje
> fotki i napisałbym kilka zdanek?
> Jacek

Telepatia??? Własnie przed chwilą w tej sprawie napisałem do Ciebie list.
:-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2003-07-01 09:23:06

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Dzięki za szybką reakcję
Sprawdzę najpierw ten preparat, a gdyby nie poskutkował, to może koleżanki
Na stronie Wiinicy Golesz jest opis przędziorków, ale zdjęcia inne niż te
moje.

9. Data: 2003-07-01 09:49:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na stronie Wiinicy Golesz jest opis przędziorków, ale zdjęcia inne niż te
> moje.

> Jacek

Inne, ponieważ Ty nie masz przędziorków.

Pozdrawia boletus

10. Data: 2003-07-01 10:14:50

Temat: Re: Co za choróbsko mi zżera rośliny? proszę o porad
Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
jesli o mnie chodzi to nie wydaje mi sie zeby to byly przedziorki, ja bym
raczej stawiala na jakas chorobe, wirusowa czy bakteryjna... przedziory nie
zostawiaja takich plamek!
ale moze sie myle, zdjecia sa troche nieostre...
pozdrawiam!

> [...]
> http://www.motocykle.terramail.pl/co_to_za_syfilis/
> Różne diagnozy w różnych sklepach.
> Chciałbym to dzisiaj czymś popryskać, tylko czym?

Zamioculcas
swierszcze - pamietacie?:)
Salix integra 'Hakuro nishiki' - odrosty.
Papryka chili
Czy moge przyciac jablonie?