Co za wyobraźnia....

11. Data: 2010-11-24 13:38:12

Temat: Re: Co za wyobraźnia....
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
news:icj4ai$hmd$1@news.onet.pl...

> Ależ się cieszę, że to ZOBACZYŁEŚ i nie zbagatelizowałeś.

Nigga, please - myslalas, ze ja tak programowo? Po prostu jestem
wymagajacy - btw. pare osob jest mi za to wdziecznych.

> Deus et machina....

Ano, ano.

12. Data: 2010-11-24 13:52:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <z...@...ll> wrote in message news:icitjb$ooa$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Jakoś nie jestem w stanie go tak odfajkować.
> Jak powiedział trafnie Bielan. "To postać charyzmatyczna. Nawet jego błędy
> są wielkie."
>

> P.

Łapatkę i foremkę do piaskownicy - swoje błędy będzie mógł zatuptać, bez
szkody dla reszty.

13. Data: 2010-11-25 10:13:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Nigga, please - myslalas, ze ja tak programowo? Po prostu jestem
> wymagajacy - btw. pare osob jest mi za to wdziecznych.

> Ano, ano.

Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, ale tam gdzieś jest jego pokaz na TED, gdzie
mówi o swoich maszynach jak o stworzeniach zaludniających świat.

MK

14. Data: 2010-11-25 14:19:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, ale tam gdzieś jest jego pokaz na TED,
> gdzie mówi o swoich maszynach jak o stworzeniach zaludniających świat.

Czytalem, ze zamierza pare wypuscic na plazy by zyly wlasnym zyciem.

15. Data: 2010-11-25 14:22:33

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytalem, ze zamierza pare wypuscic na plazy by zyly wlasnym zyciem.

Właśnie, właśnie...

W każdym razie poproszę o więcej takich "świrów" .

MK

16. Data: 2010-11-25 18:13:58

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Czytalem, ze zamierza pare wypuscic na plazy by zyly wlasnym zyciem.
ciekawe czy się ze sobą zaprzyjaźnią

kiwiko

17. Data: 2010-11-25 21:20:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

\>>>>>> To jest cos na co czekalem. Maszyny stworzone przez czlowieka, ale

> ciekawe czy się ze sobą zaprzyjaźnią

Na pewno.

18. Data: 2010-11-25 21:27:07

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> \>>>>>> To jest cos na co czekalem. Maszyny stworzone przez czlowieka, ale

> Na pewno.
lubię Cię :)

kiwiko

19. Data: 2010-11-26 16:50:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lubię Cię :)

Przebijam, lubie (prawie*) wszystkich ;-)

*Nie lubie tych, ktorzy np. programowo falszuja swiadectwo przeciw bliznim.

20. Data: 2010-11-26 17:21:21

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przebijam, lubie (prawie*) wszystkich ;-)
>
> *Nie lubie tych, ktorzy np. programowo falszuja swiadectwo przeciw
> bliznim.
no, wiem, że nie jestem tą jedyną ;)

kiwiko

BOR_suk