Co za wyobraźnia....

1. Data: 2010-11-24 11:27:52

Temat: Co za wyobraźnia....
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=OR_-Y-eIlQo

Nie lepsze to niż polityka?

MK

***
Mieszkał w samym sobie
jak gawron w wieży bez dachu.

2. Data: 2010-11-24 11:30:15

Temat: Re: Co za wyobraźnia....
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

news:icisrf$m0e$1@news.onet.pl...
> http://www.youtube.com/watch?v=OR_-Y-eIlQo
>
> Nie lepsze to niż polityka?

JarKacz też ma wielką wyobraźnię. Niby powinniśmy się już do
niegoprzyzwyczaić, a jednak wciąż potrafi zadziwić.

A Jansen jest genialny.

P.

3. Data: 2010-11-24 11:34:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> [...]
>
> JarKacz też ma wielką wyobraźnię. Niby powinniśmy się już do
> niegoprzyzwyczaić, a jednak wciąż potrafi zadziwić.

Mnie on męczy i ...nudzi.
Mały, zawistny człowieczek.

MK

4. Data: 2010-11-24 11:40:24

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Mnie on męczy i ...nudzi.
> Mały, zawistny człowieczek.

Jakoś nie jestem w stanie go tak odfajkować.
Jak powiedział trafnie Bielan. "To postać charyzmatyczna. Nawet jego błędy
są wielkie."

P.

5. Data: 2010-11-24 12:06:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jakoś nie jestem w stanie go tak odfajkować.
> Jak powiedział trafnie Bielan. "To postać charyzmatyczna. Nawet jego błędy

Czy ja wiem, czy trafnie?
To zdanie Bielana (weź pod uwagę, że to demagog).

Z mojego punktu widzenia każdy histeryk, czy rozwrzeszczane dziecko zamieni
się w terrorystę ("będzie wielkie"), jeśli tylko ktoś mu na to pozwoli.

MK

6. Data: 2010-11-24 12:07:25

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

[...]

> To zdanie Bielana (weź pod uwagę, że to demagog).

Nieważne, czasem coś mu się uda.

> Z mojego punktu widzenia każdy histeryk, czy rozwrzeszczane dziecko
> zamieni się w terrorystę ("będzie wielkie"), jeśli tylko ktoś mu na to
> pozwoli.

Pijesz do jego kreacji w "O dwóch takich..."? ;)

P.

7. Data: 2010-11-24 13:04:41

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=OR_-Y-eIlQo
>
> Nie lepsze to niż polityka?

Japierdziu, biere DVD od razu, zobacze czy warto ksiazke.

To jest cos na co czekalem. Maszyny stworzone przez czlowieka, ale przez
silne sprzezenia z natura (naped wiatrowy) i plynnosc dzialania mechanizmow,
same wygladaja bardzo naturalnie niczym jakies majestatyczne zwierzeta.

8. Data: 2010-11-24 13:30:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja wiem, czy trafnie?
> To zdanie Bielana (weź pod uwagę, że to demagog).

Ale jak to kurna jest - w kazdej partii sa klamczuszki i ludzie raczej
honorowi, kazda partie popieraja tacy i tacy. Ale jeden jedyny PiS to jedno
wielkie zaklamanie i oszustwo na masowa skale. Kolesie ktorzy z tym nie
czuja sie dobrze musza odejsc (mam na mysli glownie Poncyliusza, Kowala - bo
wiekszosc reszty uchodzcow to takie samo bydlo jak srednia w PiSie).

Krypotopisak Chiron nie umie sie powstrzymac od klamstwek, Druch rznie glupa
juz na calkowitego maksa - podajesz mu fakty on je znika i ma czelnosc
jeszcze jekies (niby szczerze) docinki pakowac.

Jakim sposobem ta partia zebrala caly ten syf w sobie?

Stawiam teze, ze na tym polega arcytalent jarka. Zebrac takich ludzi i
wspolnym wysilkiem mieszac w glowach ludziom niezdolnym do samodzielnego
wnioskowania, a przynajmniej takim, ktorzy gdy raz podejma decyzje, beda
twierdzili, ze tym gorzej dla faktow, jesli sugeruja cos przeciwnego.

9. Data: 2010-11-24 13:35:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> silne sprzezenia z natura (naped wiatrowy) i plynnosc dzialania
> mechanizmow, same wygladaja bardzo naturalnie niczym jakies majestatyczne

Ależ się cieszę, że to ZOBACZYŁEŚ i nie zbagatelizowałeś.

Deus et machina....

MK

10. Data: 2010-11-24 13:37:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wnioskowania, a przynajmniej takim, ktorzy gdy raz podejma decyzje, beda
> twierdzili, ze tym gorzej dla faktow, jesli sugeruja cos przeciwnego.

Nie wiem.
Mnie ten "wspólny mianownik" fascynuje od dawna, bo nie jestem w stanie
opisać go jednym zgrabnym zwrotem. Jakbym próbowała łapać mgłę.

MK

BOR_suk
Absmak powraca w wielkim stylu!
Jak nie Baba Wanga to kryzyz swiatowy