Co zamiast pieczywa?

1. Data: 2002-12-31 08:08:02

Temat: Co zamiast pieczywa?
Od: " " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowiłam odtstawić słodycze i pieczywo (chlip, chlip...)Słodycze jakoś
przeżyję, ale co można zabrać do pracy w ramach śniadania zamiast ukochanej
bułeczki?

2. Data: 2002-12-31 09:01:49

Temat: Re: Co zamiast pieczywa?
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Postanowiłam odtstawić słodycze i pieczywo (chlip, chlip...)Słodycze jakoś
> przeżyję, ale co można zabrać do pracy w ramach śniadania zamiast
ukochanej
> bułeczki?

A dlaczego\zamierzasz sie tak katowac???tylko to odstawilas,czy cos
jeszcze?Na snaidanie do pracy wez skomponowana w domu salatke.Trudno
radzic,gdy tylko pieczywo i slodycze sa odstawione.Albo wedline,ogorka
kiszonego,salate.Bialy ser z kefirem i kilkami rzodkiewki.Owoce.Pozdraiwam
Hafsa

3. Data: 2002-12-31 10:15:24

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Postanowiłam odtstawić słodycze i pieczywo (chlip, chlip...)Słodycze
> jakoś przeżyję, ale co można zabrać do pracy w ramach śniadania

Nooo... weź wszystko (tylko trochę więcej) co było (miało być)
na tej bułeczce (oprócz masła).
Czyli weź wędlinę, ogórka, pomidorka, rzodkiewki.
Kupiłam sobie ostatnio taki super-kubek.
Jego "superowatość" ;) polega na tym, że zamyka się
na takiego klipsa jak niektóre słoiczki.
Do takiego kubka można wziąć sałatkę np :)
albo twarożek na słono z rzodkiewką i szczypiorkiem :)
Jest sporo możliwości :)
--
Pozdrowienia
Mel.

Dieta
MM - Bialko, bialko
chleb pelnoziarnisty - pytanie
co z tą marchewką???
MM - przepis na sos do spaghetti poszukiwany