Co zespalaniem liści-gałęzi?

1. Data: 2001-10-16 09:13:47

Temat: Co zespalaniem liści-gałęzi?
Od: "Fireman" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy legalnie możma spalać gałęzie i liście
podobno ustawa o ochronie przyrody zakazuje spalania wszelkich odpadów
wcześniej podobno były okresy karencyjne listopad-marzec co yło zapisane w
przepisach o ogródkach działkowych
więc może ktos wie jak to jest obecnie ?

2. Data: 2001-10-16 09:49:42

Temat: Re: Co zespalaniem liści-gałęzi?
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Fireman napisał(a):

> [...]
> przepisach o ogródkach działkowych
> więc może ktos wie jak to jest obecnie ?

Co????? Fireman, a nie wie???? :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2001-10-16 10:16:15

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fireman" napisał w wiadomości > czy legalnie możma spalać
gałęzie i liście

Poczekaj, zaraz Jerzy przysle Ci odpowiedni paragraf.
Pozdr. Jurek

4. Data: 2001-10-16 14:00:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fireman" napisał w wiadomości > czy legalnie możma spalać
> gałęzie i liście
Napisz b. dokładnie gdzie je chcesz palić? Czy Fireman to
1. Ogniomistrz czy
2. Podpalacz?

> Poczekaj, zaraz Jerzy przysle Ci odpowiedni paragraf.
Jak uzyskam odpowiedź na p.2.
;-))))
Pozdr. Jerzy

5. Data: 2001-10-16 18:02:25

Od: "gufi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zawsze na jesieni pale liscie i galezie przed domem na zwirowej ulicy,
ale robi ze mna tez cala grupa sasiadow, czasem kompletnie zadymimy okolice
i tylko mamy nadzieje, ze nikt nie wezwie strazy pozarnej, nigdy jednak nikt
nam slowa o tym nie powiedzial, wiec jesli tylko nie pozostawisz ognia i
bedzie on latwy do kontroli, nie za blisko jakichs tam niebezpiecznych
urzadzen i sasiedzi ci nie beda truli, ze wlasnie wietrza posciel to pla,
ale jak cie zlapia to na mni sie nie powoluj
Powodzenia

Użytkownik Fireman <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3bcbfa3b$...@n...vogel.pl...

6. Data: 2001-10-16 18:18:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pla,
> ale jak cie zlapia to na mni sie nie powoluj
No tak, podaj jaka to gmina?
pozdr. Jerzy

7. Data: 2001-10-17 05:39:23

Od: "Fireman" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spalanie dotyczy prywatnej posesji na terenie miasta

8. Data: 2001-10-17 08:01:11

Od: "Fireman" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

straży pożarnej nie ma co się bać
zgłaszasz tylko że będziesz wypalał, żeby po próżnicy nie jeździli i tyle
gorzej ze strażą miejską

9. Data: 2001-10-17 08:13:53

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spalanie dotyczy prywatnej posesji na terenie miasta
To na 99% jestem pewien, że nie wolno ci ich palić.
Upewnij się w Urzędzie gminy bo to oni z pewnością zabraniają, a właściwie
twoja Rada.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2001-10-17 09:03:32

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

dzis rano slyszalem w radiu ze dozwolone jest palenie lisci przez
dzialkowiczow. O galeziach nie mowili
Tomek

Zagraniczne szkółki w internecie?
Waryatka (dla JW)