Zagraniczne szkółki w internecie?

1. Data: 2001-10-16 08:49:37

Temat: Zagraniczne szkółki w internecie?
Od: "Yaro C2" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat zakupów w internecie wraca dość często, ale dotycząc tylko Polski. A
apetyt rośnie w miarę jedzenia.

I stąd moje pytanie. Czy ktoś robi może zakupy roślin (chodzi mi szczególnie
o iglaki, choć nie tylko) przez internet za granicą?

Może ktoś już zakupił coś niecoś np. ze szkółki Neumanna z Berlina, może coś
z Czech?.

Interesują mnie wszelkie doświadczenia (sposoby płatności, jakość roślin po
dostawie, sposoby i koszty transportu, itd.).

Jarek Krupa (Yaro)