Colgate Simply White

1. Data: 2004-02-10 08:06:38

Temat: Colgate Simply White
Od: "Aisza" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś może stosował ten preparat?
Zaczęłam go używać, ale zastanawiam się, jak to działa, czy nie trzeba najpierw
usunąć osad i kamień??
Prosze o opinie :)
Aisza

1. Data: 2004-02-10 09:46:30

Temat: Re: Colgate Simply White
Od: "Agnes" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aisza" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktoś może stosował ten preparat?
> Zaczęłam go używać, ale zastanawiam się, jak to działa, czy nie trzeba
> [...]

Witaj,
chciałam zakupić sobie Colgate Simply White, ale mój dentysta zdecydowanie
mi odradził, wiedząc jak wrażliwe mam dziąsła i same zęby. W ogóle ponoć
dobrze jest przed użyciem takiego środka pójść wpierw do dentysty, ponieważ
możesz np mieć zapalenie dziąseł, ubytki czy też nadwrażliwość szyjek
zębowych a pod wpływem Colgate Simply White i tego środka wybielającego,
który ma w sobie te dolegliwości się mogą nasilić. Wiem, że tego preparatu
nie powinno się stosować, jeśli ma się ubytki. A co do kamienia.. też wątpie
by go wybielił - nie wiem taka jest moja opinia. Moja znajoma po wizycie u
dentysty używa CSW i faktycznie ząbki są bielsze:)
także imo najpierw dentysta potem CSW!
Pozdrawiam,

Agnes

1. Data: 2004-02-10 13:03:31

Od: "Ew@" <e...@4...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używałam - po konsultacji z moja Panią dentystką. Efekty - jak dla mnie
znakomite J - ząbki faktycznie zbielały i to widocznie!!! (nie tak jak po
pastach wybielających). Ale faktycznie przed rozpoczęciem stosowania
KONIECZNA jest konsultacja z dentystą (nie powinno się mieć ubytków oraz
innych problemów np. z dziąsłami, śluzówką itp).

Pozdrawiam Ew@

tipsy
przedłużanie włosów
Przetłuszczające się szybko włosy