Cornus mas "Donez"

1. Data: 2004-03-05 08:28:12

Temat: Cornus mas "Donez"
Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie "Doniec". Taka roslinke pod tytulem rarytas licytuja na niemieckim
eBay. Schodzi po 10 Euro. Do tego dochodza 6 Euro za wysylke. Czy w tym
Towarzystwie, jest ktos, kto ma wejscia na Ukraine lub inne republiki
bywszego Sojuza i moglby mi to taniej zalatwic. Pytam, bo juz czesto
kupowalem takie rarytasy w Niemczech a potem mnie publicznie i przy
wszystkich na pl.rec.ogrody wysmiewano, ze na tym kupowaniu wychodze, jak
Zablocki na mydle. Bo i po prawdzie, pewne jagody kamczackie mozna w
Czechach dostac za grosze a ja takie pieniadze placilem, ze mozna by bylo
przez trzy dni pic i nie trzezwiec. Jesli wiec, ktos moze pomoc, to ja
bardzo prosze. Moze jakis Kozak donski do Was przyjedzdza i moglby ze soba
przywiezc?

Irek

2. Data: 2004-03-06 09:15:27

Temat: Re: Cornus mas "Donez"
Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Ja sam:

> Pewnie "Doniec". Taka roslinke pod tytulem rarytas licytuja na niemieckim
> eBay. Schodzi po 10 Euro. Do tego dochodza 6 Euro za wysylke.
/.../
> Jesli wiec, ktos moze pomoc, to ja
> bardzo prosze. Moze jakis Kozak donski do Was przyjedzdza i moglby ze soba
> przywiezc?
>
> Irek

Teraz to mi juz mozecie! Takie kolegi! Nikt nie chacial pomoc. Taki Czapski,
to caly czas: panie bracie, panie bracie a Ukraine ma pod nosem. Inni tez
nie lepsi! Laski bez! Teraz ju mam tego Donca.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=23
84668006&ssPageName=ADME
:B:BN:DE:1
Wlasnie zlicytowalem. Za 10.01 Euro. I jak ja bede sie juz wkrotce kresowa
dereniowka delektowal, to Wy dalej bedziecie byle jak gorzale pili. I dobrze
Wam tak, trza bylo sie starac i pomoc.

naburmuszony ale dumny za nabytku,

Irek

3. Data: 2004-03-06 14:49:33

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek" <i...@t...de> writes:

[...]
> naburmuszony ale dumny za nabytku,

Ty się tak nie strosz, ino zastanów się, jak go szybko rozmnożyć :-P

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jest w Tunezji port Bizerta
To kartografów oferta

4. Data: 2004-03-06 15:34:26

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag
> "Irek" <i...@t...de> writes:
>
> [...]
>
> Ty się tak nie strosz, ino zastanów się, jak go szybko rozmnożyć :-P

> [...]
Grzesiu,

ja moge austryjackie rozmnazac w ramach reparacji za zabory ale Kozacy,
jakby nie bylo to poddani krolow Rzeczypospolitej. Tobie rozmoze, bo o co
Ciebie poprosze, to pomozesz, nie to co ta banda niewdziecznikow ze
wschodniej sciany.

Irek

PS. Na licytacji jest jeszcze aronia o nazwie "Omsk"

Niektóre się rozwijają, a niektóre nie...
roslinki doniczkowe z nasion
Niektóre się rozwijają, a niektóre nie...
Cycas
Cornus mas "Donez"