Cos dla Wiedzmy;-)

1. Data: 2004-01-09 18:32:55

Temat: Cos dla Wiedzmy;-)
Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.okinawaprogram.com/

Znalazlam ciekawy material o diecie Japonczykow zamieszkujacych Okinawe.
Powyzej podaje ci adres strony. Na stronie jest rowniez zamieszczona
informacja o ksiazce napisanej przez grupe naukowcow zajmujacych sie
zagadnieniami geriatrycznymi.
Ksiazka nosi tytul :The Okinawa Program.
Opisano w niej dobrze udokumentowane, wieloletnie badania naukowe ktore
probuja wyjasnic powody dlugowiecznosci, sprawnosci fizycznej i przede
wsystkim mentalnej mieszkancow Okinawy.Japonczycy maja jeden z najwyzszych w
swiecie IQ, po Zydach i Hindusach:-)

Jesli wrzucisz w google haslo:okinawa program , znajdziesz wiele dodatkowych
informacji na ten temat.

pozdr anna

2. Data: 2004-01-09 19:02:25

Temat: Re: Cos dla Wiedzmy;-)
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> probuja wyjasnic powody dlugowiecznosci, sprawnosci fizycznej i przede
> wsystkim mentalnej mieszkancow Okinawy.Japonczycy maja jeden z najwyzszych

Czy aby na pewno IQ jest wyznacznikiem czego kolwiek innego niz rezultatu (a
raczej wynikiem ) zabawy ?
Jezeli kolejnosc najlepszych w IQ jest taka jak podalas (nie sprawdzalem)
jest to powod do "wyrwania" sobie kilku wlosow z glowy.
Co do diety okinawskiej (? ;) ) znalazlem bardzo fajne okreslenie : "...
jest to czystsza wersji diety(tak to nazwano -slowo!) japonskiej..." , a
ogolny schemat jaki podano jest dosc podobny do tego jaki przedyskutowano tu
nie dawno

Jurek

3. Data: 2004-01-09 19:16:47

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swiecie IQ, po Zydach i Hindusach:-)
>
> Jesli wrzucisz w google haslo:okinawa program , znajdziesz wiele

Nawet nie wiesz, jak Ci jestem wdzieczna:-) Dziękuję bardzo:-)

pzd. Wiedzma:-)

4. Data: 2004-01-09 20:56:56

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedzma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> Nawet nie wiesz, jak Ci jestem wdzieczna:-) Dziękuję bardzo:-)

Poczytaj też o tradycyjnym jedzonku mieszkańców Okinawy , bardzo się
zdziwisz że choduja oni świnki :) i jeśli ktoś mówi tam "mięso" to ma na
myśli wieprzowine właśnie , ot taka anomalia ;))) w badaniach wychodzi że to
wegetarianie a oni tam mięsko uprawiają :)))

Slawek

5. Data: 2004-01-09 22:10:57

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

annaklay w wiadomości news:btms4n$377$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> przede wsystkim mentalnej mieszkancow Okinawy.Japonczycy maja jeden z
> najwyzszych w swiecie IQ, po Zydach i Hindusach:-)

Eee, cos pokrecilas chyba. Po Hunzach.

;))))))))

6. Data: 2004-01-10 00:34:35

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

Japonczycy maja jeden z

> Eee, cos pokrecilas chyba. Po Hunzach.

> ;))))))))

Wiesz naprawde troche chyba pokrecilam, bo ranking IQ wyglada podobno tak
(od najwyzszego):
Zydzi, Japonczycy, Hindusi:-), Europejczycy, Eskimosi, Aborygeni:-)
Hunzow nie podano, ale moze maja najwyzszy:-))

http://www.wonder-okinawa.jp/026/e/vegita.html

Wiedzmo, tak sie ladnie cieszylas, ze znalazlam jeszcze jeden link dla
ciebie:-). Tym raze ze slicznymi obrazkami.

pozdrawiam anna

7. Data: 2004-01-11 20:19:49

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.wonder-okinawa.jp/026/e/vegita.html
>
> Wiedzmo, tak sie ladnie cieszylas, ze znalazlam jeszcze jeden link dla
> ciebie:-). Tym raze ze slicznymi obrazkami.

dzięki bardzo, znów się ładnie cieszę:-)))))
a jeśli to Cię zachęca do poszukiwań, to mogę się cieszyć jeszcze

pzd. ucieszona Wiedzma:-)

Czy znacie diete HML ? :-)
soja - poczytajcie
galaretak MM