Konsystencja stolca

1. Data: 2004-01-09 19:43:05

Temat: Konsystencja stolca
Od: "Marcin" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całe życie miałem zaparcia. Od jakiegoś czasu, zacząłem spożywać więcej warzyw
i owoców - także jogurty, i sytuacja się poprawiła. Stolce stały się
plastyczne, jednak dziwnie kleiste, rozmazujące. Po wypróżnieniu mam mocno
pobrudzony "rowek" i po prostu, muszę się wtedy umyć. Prawdopodobnie z tego
powodu skóra w "rowku" jest ciągle mocno podrażniona. W dodatku po oddaniu
stolca muszla wymaga szorowania ;-). To wszystko jest bardzo uciążliwe i
nieprzyjemne. Czy ktoś z Was szanowni grupowicze zetknął się z czymś podobnym?
Jak można by to zmienić? Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam, Marcin

2. Data: 2004-01-09 20:28:16

Temat: Re: Konsystencja stolca
Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
podobnym?
> Jak można by to zmienić? Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie.

Jak wszystkie, to i taka tez moze byc:
zacznij jednak ograniczac te owoce !!!

pzdr/H

3. Data: 2004-01-09 21:28:45

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin napisał:

calosc ciach...
trollom dziekujemy!

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

4. Data: 2004-01-09 21:33:18

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> wrote in message
> Użytkownik Marcin napisał:
>
> calosc ciach...
> trollom dziekujemy!

A dlaczego zaraz trollom?
Kasia

5. Data: 2004-01-09 21:35:14

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@b...pl> wrote in message

> Jak można by to zmienić? Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie.

Czy jogurty te jakie jadasz sa slodzone? Czy jadasz duzo slodyczy? To
wlasnie nadmiar spozywania cukru objawia sie tak jak opisales.
Swoja droga dziwi mnie ze ludzie boja sie rozmawiac na temat stolcow. A
nasza dieta ma przeciez taki ogromny wplyw na nasze zdrowie wlacznie ze
zdrowiem jelita grubego i jego odchodow...
Kasia - tez nie troll

6. Data: 2004-01-09 22:27:23

Od: "Marcin" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasza dieta ma przeciez taki ogromny wplyw na nasze zdrowie wlacznie ze
> zdrowiem jelita grubego i jego odchodow...

Spożywam tylko naturalne jogurty - bez cukru, słodyczy zaś nie jadam w ogóle ;-
).

Dziękuję i pozdrawiam wszystkich serdecznie, Marcin

PS. Wydaje mi się, że nie jem aż tak dużo owoców, żebym musiał je ograniczać ;-
).

7. Data: 2004-01-09 23:09:30

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Wydaje mi się, że nie jem aż tak dużo owoców, żebym musiał je
ograniczać ;-
> ).

a ile spozywasz owocow, slodyczy i tym podobnych wysokocukrowych swinstw ???

pzdr/H

8. Data: 2004-01-10 10:16:49

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hoody w wiadomości news:3fff34da$1@news.home.net.pl pisze:

> a ile spozywasz owocow, slodyczy i tym podobnych wysokocukrowych
> swinstw ???

Wrzucanie do jednego worka slodyczy i owocow jest naduzyciem i pachnie mi
"optymalizmem". Pare postow temu ubolewales na charakterem grupy, tymczasem
sam - prawdopodobnie nieswiadomie, ale jednak - prowokujesz nastepna
przepychanke.

9. Data: 2004-01-10 11:01:09

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:btojat$ii4$1@inews.gazeta.pl...

> Wrzucanie do jednego worka slodyczy i owocow jest naduzyciem

No właśnie. Marcin ma rację. Słodycze są łatwo strawne i z reguły
bezresztkowe. Nie gniją w jelicie grubym, bo nie ma co gnić. To, że są
zabójcze dla organizmu, to już inna sprawa.
Owoce i zwłaszcza warzywa mają za to błonnik, czyli frakcję niestrawialną
dla organizmów wyższych. Błonnik trawią za to bakterie celulolityczne, a
proces ten popularnie zwany jest gniciem. Działanie antyzaparciowe błonnika
polega właśnie na tym, że organizm stara się jak najszybciej wyrzucić z
siebie paskudztwo, które go zatruwa.
Błonnik nie usuwa przyczyny zaparć, tylko zmniejsza objawy choroby, która
powoduje zaparcia. Poprzez zmniejszanie objawów lekceważymy chorobę, która
nadal się rozwija.

i pachnie mi
> "optymalizmem".

Dla Marcina "optymalizm" to fetor.

Pare postow temu ubolewales na charakterem grupy, tymczasem
> sam - prawdopodobnie nieswiadomie, ale jednak - prowokujesz nastepna
> przepychanke.

I kto tu tę przepychankę prowokuje?

Pozdrawiam
Leszek

10. Data: 2004-01-10 11:19:11

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podobnym?
> Jak można by to zmienić? Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie.

wiesz, ja ci nie pomoge w usunieciu tego problemu z konsystencja stilca,
ale moge ci zaproponowac mycie "tych" :) okolic plynem do higoieny intymnej
(dla panow ponoc tez robia, chyba firma oceanic seria AA) zebys
przynajmniej nie mial problemow z podrazenieniem skory :)

pozdr

Cos dla Wiedzmy;-)
Czy znacie diete HML ? :-)
soja - poczytajcie