MM - proszę o rad

1. Data: 2004-01-10 00:25:26

Temat: MM - proszę o rad
Od: "Edytka_22" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm próbuję jakoś wrócić spowrotem na MM i jest mi bardzo cięzko - niestety
:(((((
Pod względem gotowania jestem nowicjuszem (ogólnie gotuję coś tylko w
weekendy , mąż zawsze po pracy przynosi obiad w trojakach z restauracji, w
której wykupujemy obiady). Będąc na MM muszę gotować sama sobie co
przysparza mi troszkę kłopotów i po kilku dniach na MM opadam z sił i
przerzucam się na normalne jedzenie ;(((
Najgorsze to to , że mieszkam w niedużej miejscowości i ciężko dostać
odpowiednie produkty np: ciecierzycę, odpowiedni chleb, mąkę z pełnego
przemiału , fruktozę a od dłuższego czasu nie mogę nawet owocowych Jogurtów
0% bez cukru dostać :(((((((((
Prosiłam w kilku sklepach o zamówienie mąki czy ciecierzycy ale jak do tej
pory nikt nie zamówił.
Doradźcie co innego poza ciecierzycą mogę stosować jako zastępnik
ziemniaków, których bardzo na MM mi brakuje.

2. Data: 2004-01-11 13:17:24

Temat: Re: MM - proszę o rad
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edytka_22 napisał:

> Doradźcie co innego poza ciecierzycą mogę stosować jako zastępnik
> ziemniaków, których bardzo na MM mi brakuje.

Ja robilam puree z selera, gotowalam seler i gniotlam jak
ziemniaki.Zamiast ciecierzycy mozesz jesc fasole lub groch.
Wydaja mi sie ze odpowiednim na MM bedzie tez chleb chrupki Wasa
oryginalny szwedzki.W mojej pipidowce mniejszej jest w sklepie.
Zamiast ziemniakwo zrobi puree z kalafiora gotowanego, lyb brokulow,
skoro chcesz miec na talerzu "komplet", sprobuj jednak nauczyc sie jadac
miesko z surowka, jest to wykonalne wierz mi.
A w ktorys piekny dzien wybierz sie do wiekszego miasta z mezem, do
sklepu, upewniwszy sie najpierw gdzie taki sklep jest i w jakich
godzinach otwarty i zakup niezbedne ci skladniki. Fruktozy nie uzywaj
wcale.Mimo ze ma niski IG wchodzi ona w inne szlaki metaboliczne i w
sumie nie jest zdrowa.Wiec nie ma potrzeby by ja kupowac.
Jak potrzebujesz czasem slodyczy, to zaopatrz sie w czekolade gorzka 90%
Wawela za 2,99 zl i zjedz 1 kostke.
A z dan, ktore przynosi maz z restauracji wybieraj te, ktore odpowiadaja
diecie.Powodzenia Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2004-01-11 14:44:59

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Jak potrzebujesz czasem slodyczy, to zaopatrz sie w czekolade gorzka 90%
> Wawela za 2,99 zl i zjedz 1 kostke.

Hafso, czy ta czekolada faktycznie Ci smakuje? Używam czasami czekolady
gorzkiej i ostatnio (przed świętami) miałem okazję skosztować właśnie tego
wawela 90% przed rozpuszczeniem ...reszta poza jedną kostką leży do dziś,
kupiłem szybko lindta (nie wiem ile procent) bo obawiałem się, że ten wawel
zepsuje efekt kulinarny... Więc czy to jest kwestia smaku, czy bardziej
związana ze sposobem żywienia?

Pozdrawiam,
Adam

4. Data: 2004-01-11 15:05:51

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:
> [...]

> wawela 90% przed rozpuszczeniem ...reszta poza jedną kostką leży do dziś,

odkupie od ciebie za 2,5 zl

> kupiłem szybko lindta (nie wiem ile procent) bo obawiałem się, że ten wawel
> zepsuje efekt kulinarny... Więc czy to jest kwestia smaku, czy bardziej
> związana ze sposobem żywienia?

Ona ma 36 g wegli w 10g nie wiem ile ma Lindt. Jesli zjadam 1,2 lub 3
kostki to mi i tak slodko.Za slodko.

> Pozdrawiam,
> Adam

Ja rowniez Hafsa, ktorej smakuje kazda czekolada procz 99% Lindta

5. Data: 2004-01-12 18:16:17

Od: "Edytka_22" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa dziękuję za radę i malutkie pytanko , rozumiem że selera obierasz,
kroisz w kawałki i ... gotujesz jak ziemniaki w osolonej wodzie??? Jak długo
, kiedy będę wiedziała że już jest dobry????

6. Data: 2004-01-13 08:23:12

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> kroisz w kawałki i ... gotujesz jak ziemniaki w osolonej wodzie??? Jak długo
> , kiedy będę wiedziała że już jest dobry????

Gotowalam jak ziemniaki, w kawaleczkach a najchetneij na parze, bez soli
.Potem robilam z tego puree i gotowe.Seler musi byc po
prostu...ugotowany, czyli miekki.
Hafsa

--

Konsystencja stolca