pan_andrzejek wraca

1. Data: 2004-01-10 08:11:29

Temat: pan_andrzejek wraca
Od: "Grażyna Tichoń" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra wiadomość dla tych którzy czytali pamiętniki pana_andrzejka. Już jest
część strony pod nowym adresem http://www.kramsk.pl/sosw

2. Data: 2004-01-10 10:12:59

Temat: Re: pan_andrzejek wraca
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grażyna Tichoń napisał:

> Dobra wiadomość dla tych którzy czytali pamiętniki pana_andrzejka. Już jest
> część strony pod nowym adresem http://www.kramsk.pl/sosw

Jestem nie w temacie chyba-ale kto to jest pan_andrzejek???
Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2004-01-10 10:15:21

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" napisał

> Jestem nie w temacie chyba-ale kto to jest pan_andrzejek???

Sadze ze nikt nie jest w temacie, strach otwierac podana wyzej strone www ;)
Pozdr
Kafka

4. Data: 2004-01-10 12:02:50

Od: "recepcjonista " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał(a):

> Jestem nie w temacie chyba-ale kto to jest pan_andrzejek???
> Hafsa

He He
Andrzejka czytałem rok temu, to maniak Herbalifu który na bieżąco
pisał pamiętnik ze swojego odchudzania. Żarł co prawda te wstrętne zielska,
ale jak się go czytało można było boki zrywać. Faktycznie strach stronę
otwierać, ale andrzejek to był diabeł który zmieniał się w księcia i jak
widzę nie bardzo mu się udało bo dalej jest diabłem :)))
A dla zaiteresownych to tu jest stara strona z pamiętnikiem
www.chudnij.webpark.pl/index_stary.htm ;)

5. Data: 2004-01-14 07:30:12

Od: "Jan Urbański" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widzę nie bardzo mu się udało bo dalej jest diabłem :)))
> A dla zaiteresownych to tu jest stara strona z pamiętnikiem

Nie mam żadnych pretensji do Herbalifu, ponieważ pomógł mi "zgubić" onegdaj
32 kg. To że zaczynam od początku spowodowane było zaprzestaniem diety i
kłopotami które miałem ( Na szczęście juz wszystko poza mną). Teraz jednak
nie będę ćwiczył Herbalifu, ale optymalnego kwacha. A adres strony na której
rozprawię się z moimi worami tłuszczu to http://www.chudnij.webpark.pl
P.S. A diabłem będę tylko do wakacji
Pozdrawiam pan_andrzejek

6. Data: 2004-01-15 21:15:17

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kłopotami które miałem ( Na szczęście juz wszystko poza mną). Teraz jednak
> nie będę ćwiczył Herbalifu, ale optymalnego kwacha. A adres strony na

ooo, jak miło :))))
zapraszamy wiąc na grupę dysk. news.dieta-optymalna.info.
Twoje opowiadania bardzo mi się podobały :))))))))
gapa (opty 6 lat)

MM - proszę o rad
Konsystencja stolca
Cos dla Wiedzmy;-)