Cos do lodowki ;)

1. Data: 2004-04-30 08:32:22

Temat: Cos do lodowki ;)
Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy istnieje jakies cos do lodowki, co niwelowaloby nieprzyjemny zapach,
ktory po jakims czasie robi sie w niej? Wiem, ze w czasie gdy myje sie
lodowke mozna dawac miseczke z octem i zamknac ja na kilka godzin, ale
czy istnieje rozwiazanie, ktore mogloby byc ciagle w lodowce? np: jakis
odswiezacz lodowkowy :)

pozdrawiam, grzesio.

1. Data: 2004-04-30 08:37:03

Temat: Re: Cos do lodowki ;)
Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

rozrabiak wrote:

> [...]
> lodowke mozna dawac miseczke z octem i zamknac ja na kilka godzin, ale
> czy istnieje rozwiazanie, ktore mogloby byc ciagle w lodowce? np: jakis

Są w sklepach AGD takie wkłady lodówkowe z węgla aktywowanego. Działa.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-04-30 13:41:03

Od: Olga_z_k <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozrabiak wrote:
> [...]
> lodowke mozna dawac miseczke z octem i zamknac ja na kilka godzin, ale
> czy istnieje rozwiazanie, ktore mogloby byc ciagle w lodowce? np: jakis

Podobno soda oczyszczona dobrze wchlania te zapachy.

Kupilam kiedys malego pingwinka plastikowego, wygladal jak wieksza
solniczka, tylko ze dziury mial na plecach, tak u gory, a na dole korek.
W instrukcji pisalo zeby napelnic soda oczyszczona i postawic w lodowce.

Musze powiedziec ze dzialalo, ale rzadko tego uzywalam.

Ola

1. Data: 2004-04-30 16:40:12

Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Olga_z_k napisa?:
> [...]
> W instrukcji pisalo zeby napelnic soda oczyszczona i postawic w lodowce.
>
> Musze powiedziec ze dzialalo, ale rzadko tego uzywalam.

Pozostawic caly czas w lodowce czy tylko na czas mycia?

pozdrawiam, grzes.

1. Data: 2004-04-30 18:39:09

Od: Olga_z_k <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozrabiak wrote:
> Uz.ytkownik Olga_z_k napisa?:

> Pozostawic caly czas w lodowce czy tylko na czas mycia?

Zostawic na dluzszy czas. Tzn co najmniej na noc. Tak szybko ze tylko na
czas mycia to nie dziala, niestety. Nie jest to odswiezacz, ktory
emituje jakis tam zapach, tylko pochlania zapachy ktore juz sa, a to
dziala troche wolniej.

W ogole mozna taki pojemniczek trzymac caly czas w lodowce.

Ola

jaka siatka/ ew. inne ogrodzenie
plamy z pianki do montażu okien!
SM, VAT i lokale użytkowe