Coś do szatkowania, siekania itp.

1. Data: 2006-06-23 15:41:48

Temat: Coś do szatkowania, siekania itp.
Od: "TW" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam kombiwar i mikser z sokowirówką.
Przydałoby się jeszcze coś do szatkowania,
siekania, cięcia w plastry itp.
Coś prostego - nie jakiś wielki robot.
Mógłby to być ewentualnie Multi Chef z VitaShop,
ale część z jego funkcji mam już w mikserze.

Czy ktoś mógłby doradzić co warto kupić??
Ewentualnie czy ktoś używa Multi Chefa i mógłby
podzielić się opinią?

Pozdrawiam
TW

2. Data: 2006-06-23 16:05:37

Temat: Re: Coś do szatkowania, siekania itp.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TW" <t...@t...com> wrote in message news:e7h27n$480$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> ale część z jego funkcji mam już w mikserze.
>
> Czy ktoś mógłby doradzić co warto kupić??
> Ewentualnie czy ktoś używa Multi Chefa i mógłby

Tarkę z wymiennymi wkładkami i naczyniem do zbierania urobku oraz
"kapeluszem" do nabijania obrabianych warzyw - będącą ich uchwytem oraz
ochroną dla ręki. Bardzo poręczne urządzenie.
Można jeszcze na korbkę, ale mniej ładne wychodzi
http://www.domik.com.pl/produkt.asp?lang=pl&id=1

3. Data: 2006-06-23 16:13:56

Od: "TW" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uchwytem oraz ochroną dla ręki. Bardzo poręczne urządzenie.
> Można jeszcze na korbkę, ale mniej ładne wychodzi
Dzięki, ale z używania tarek nie mam zbyt dobrych wspomnień. :-)
Chodziło mi o coś przynajmniej trochę zautomatyzowanego (ale
niekoniecznie na prąd). Ta korbka w Multi Chefie wydaje się wygodna.
Pod podanym przez Ciebie adresem nie ma tarki z korbką?
Można ją gdzieś zobaczyć?

Pozdrawiam
TW

4. Data: 2006-06-24 14:26:56

Od: g...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Polecam maszynkę do mięsa zelmera z przystawką do tarcia ,
szatkowania itp.
Używałam, bardzo wygodna w użyciu, wygodnie się rozmontowuje do
mycia.
pozdrawiam cieplutko

pol_cia

5. Data: 2006-06-24 19:35:27

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:e7h27n$480$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: TW <t...@t...com>
Było:
> [...]
> ale część z jego funkcji mam już w mikserze.
>
> Czy ktoś mógłby doradzić co warto kupić??
> Ewentualnie czy ktoś używa Multi Chefa i mógłby

Jeśli to to: http://www.vitashop.tv/product.php?id=48 to mam coś takiego...
Gdy kupowałem kilka lat temu to inaczej się nazywało... Po początkowym
okresie euforii i ja i żona zrezygnowaliśmy, leży i czeka na lepsze czasy
;-)
Aha, ta korbka psuje się i zacina niemal od początku. Natomiast ostrza do
tej pory nie zardzewiały...
Maszynkę Zelmera (z szatkownicą i resztą) używamy conajmniej dwa trzy razy w
tygodniu, a do pozostałych rzeczy łatwiej i szybciej jest użyć noża.

http://www.popieramjow.pl/jow.php

6. Data: 2006-06-24 19:44:42

Od: "TW" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź.

> [...]
kupowałem kilka lat temu to inaczej się
> nazywało... Po początkowym okresie euforii i ja i żona zrezygnowaliśmy, leży i
Tak, to jest to. Ale do szatkowania czego Państwo to używali?
Czy na przykład przekrojone na pół twarde pomidory, ogórki, rzodkiewki itp.
można włożyć i rzeczywiście zostaną poszatkowane na drobne części?
Czy raczej muszą to być rzeczy miękkie, jak na przykład gotowane warzywa?

> Maszynkę Zelmera (z szatkownicą i resztą) używamy conajmniej dwa trzy razy w
tygodniu, a do pozostałych rzeczy łatwiej i szybciej
> jest użyć noża.
Ile mniej więcej taka maszynka kosztuje?

Pozdrawiam
TW

7. Data: 2006-06-24 21:09:38

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:e7k4r0$k80$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: TW <t...@t...com>
Było:
> Tak, to jest to. Ale do szatkowania czego Państwo to używali?

Przez conajmniej tydzień używaliśmy tego urządzenia do wszystkiego ;-) teraz
się kurzy w szafie bo jak leży pod ręką to WIDAĆ a jak w szafce to
wyciągnięcie, użycie, mycie i chowanie jest o wiele dłuższe niż użycie noża.

> Czy na przykład przekrojone na pół twarde pomidory, ogórki,
> rzodkiewki itp. można włożyć i rzeczywiście zostaną poszatkowane
> na drobne części?

Na plastry nie ma problemu, a ta korba zepsuła się niemal natychmiast więc
nie wiem czy się sprawdza w praktyce (wyrobiło się osadzenie osi i "latała"
na boki)

> Czy raczej muszą to być rzeczy miękkie, jak na przykład gotowane
> warzywa?

Raczej z miękkimi jest problem, twarde na "plasterkownicy" i tarkach po
prostu znikają w oczach. Miękkie się rozłażą (korbka się popsuła)

> Ile mniej więcej taka maszynka kosztuje?

Maszynka do mielenia
http://www.zelmer.pl/pl/produkty/nasze_wyroby/sprzet
_kuchenny/maszynki/diana/art1.html
tylko, że była promocja, kupiłem z szatkownicą i nasadką do kiełbas taniej
niż teraz trzeba zapłacić za taką bez dodatków.

http://www.popieramjow.pl/jow.php

8. Data: 2006-06-24 21:17:14

Od: "TW" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję i pozdrawiam