Cos greckiego

1. Data: 2000-03-20 14:35:23

Temat: Cos greckiego
Od: "KLUSECZKA" <k...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli lubicie dipy, w kazdej postaci, proponuje grecki, nazwe znam lecz nie
napisze, bo nie mam mozliwosci sprawdzenia pisowni, a nie chce podawacz
bledami. Ja osobiscie go bardzo lubie i moze on miec zastosowanie, nie
tyklo do pieczywa, chipsow, krakersow, lecz takze do miesa, czy ryb.

Oto przepis:
serek homogenizowany - naturalny
ogorek swiezy
sporo czosnku
Ogorka kroimy w cieniutkie paseczki, wyciskamy 3-4 zabki czosnku i wszystko
mieszamy z serkiem.
Mozemy troszke posolic, ale nie koniecznie. Schladzamy przed podaniem.
Sos jest wspanialy i ma te zalete, ze go sie szybko robi.
Polecam

1. Data: 2000-03-20 16:50:05

Temat: Re: Cos greckiego
Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

KLUSECZKA wrote:

> [...]
> Mozemy troszke posolic, ale nie koniecznie. Schladzamy przed podaniem.
> Sos jest wspanialy i ma te zalete, ze go sie szybko robi.

po mojemu to tzatziki, nie?

Anna
--

""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

1. Data: 2000-03-20 21:12:48

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Anna <m...@h...com> schreef in berichtnieuws
3...@h...com...

> po mojemu to tzatziki, nie?
>
> Anna
> --

Z tym, ze do tzatziki sytosuje sie raczej jogurt, a nie serek. Do tego
jeszcze koperek. I jest to raczej sosik, nieco zadszy od dipu.
Danka

1. Data: 2000-03-20 21:54:06

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Greckie tzatziki sa dosc geste jak gesty "deep".

Slav

1. Data: 2000-03-21 02:57:24

Od: emski <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

glebokie jak "dip" :-)))

1. Data: 2000-03-21 12:43:40

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj z ogórkiem konserwowym zamiast świeżego-tez bardzo smaczne
aga

1. Data: 2000-03-23 14:38:44

Od: Marta NOWAKOWSKA <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz greckie tsatsiki jest geste, poniewaz grecy maja troche inny
jogurt, ja go uwielbiam :))) poza tym wszystkim co bylo
wymienione oni dodaja jeszcze troche oliwy z oliwek, ale ja
uwazam ze zupelnie niepotrzebnie i dlatego zazwyczaj prosze bez
oliwy.
Jesli chcecie jakies greckie przepisy z pierwszej reki to piszcie
do mnie bo akurat siedze sobie w Grecji i moge sie jakiegos
kucharza spytac
pozdrawiam cieplo
Mala

1. Data: 2000-03-24 09:31:41

Temat: Odp: Cos greckiego
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta NOWAKOWSKA wrote:

Jesli chcecie jakies greckie przepisy z pierwszej reki to piszcie
> do mnie bo akurat siedze sobie w Grecji

Ja poprosze z taka wieeelka iloscia warzyw i minimalna mieska.
Serdeczne dzieki z gory
Ula

1. Data: 2000-03-24 11:35:51

Temat: Re: Odp: Cos greckiego
Od: Marta NOWAKOWSKA <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

oki w ta niedziele spotykam sie z greckim kucharzem, postaram sie
cos z niego wyciagnac.
pozdro
Mala

1. Data: 2000-03-24 21:02:18

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Marta NOWAKOWSKA <m...@s...waw.pl> schreef in berichtnieuws
P...@a...sgh.
waw.pl...
> [...]
>
> Jesli chcecie jakies greckie przepisy z pierwszej reki to piszcie
>
> Ja poprosze z taka wieeelka iloscia warzyw i minimalna mieska.

Bylam w zeszlym roku w Grecju i mi bardzo smakowalo tamtejsze jedzonko,
zwlaszcza salatki. Tak wiec tez niesmialo bym poprosila o jakies przepisy,
w miare proste....
Dzieki.

Danka

Łosoś, halibut
Jaka ksiazka - Kuchnia mikrofalowa
niech żyją szamotówki !!!!
kuskus
Nowy tydzień - nowy przepis tygodnia w Serwisie Makaron