Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił

61. Data: 2010-05-18 21:56:46

Temat: Re: Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha-ha-ha!
Dobre. ;)

--
CB

62. Data: 2010-05-18 22:10:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał:
> Bardzo śmieszne.
> Ha-ha-ha!
> Dałem się nabrać totalnemu Psycholowi - chyba już "wszyscy"
> to wiedzą.
> OK?

OK. Idź i nie grzesz więcej ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

63. Data: 2010-05-19 13:07:04

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> Internet ma to do siebie, że skupia często osoby zaburzone, choć tu na
> psp wydaje się być jakby jakiś wysyp takich. Być może rzeczywiście
> nazwa grupy ich przyciąga(?).

Mialam podobne wrazenie, jak tu wdepnelam po raz pierwszy. Szybko jednak
sobie poszlam. Po czym wrocilam, wierzac, ze nieliczne znane mi z innej
grupy jednostki gwarantuja jednak jakas jakosc.
Co do pimpka, to juz kilka mies. temu powaznie sugerowalam mu porzadna
terapie, bo od samego pocz. wydawal mi sie wyjatkowo podejrzany.
I.

64. Data: 2010-05-19 13:11:23

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Mialam podobne wrazenie, jak tu wdepnelam po raz pierwszy. Szybko jednak
> sobie poszlam. Po czym wrocilam, wierzac, ze nieliczne znane mi z innej
> grupy jednostki gwarantuja jednak jakas jakosc.

Bardzo się rozczarowałaś?

> Co do pimpka, to juz kilka mies. temu powaznie sugerowalam mu porzadna
> terapie, bo od samego pocz. wydawal mi sie wyjatkowo podejrzany.

Ale za to jaki dał pałer grupie, łał!

Qra

65. Data: 2010-05-19 13:33:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Bardzo si� rozczarowa�a�?

> Ale za to jaki da� pa�er grupie, �a�!
>
> Qra

Gdyby on jeszcze grał rolę imperatora, to by to było tak samo
pobudzające, a nawet zabawne. Niestety on myśli, że jest imperatorem.:)

66. Data: 2010-05-19 13:54:48

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:
>
> Bardzo się rozczarowałaś?

Gdybym sie rozczarowala, to by mnie tu nie bylo. Choc alternatywy niet...

> Ale za to jaki dał pałer grupie, łał!

Z moich obserwacji wynika, ze najwiekszy pawer byl po tragedii smolenskiej.
I.

67. Data: 2010-05-19 15:40:56

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <hsv0hi$s43$2@news.onet.pl>, p...@b...pl says...

> Dobra, nie chce mi się już nawet zaprzeczać, uważaj sobie jak chcesz,
> ale nawet jeśli, to oplułeś raz i starczy.
> Co, do końca życia będziesz sie teraz mścił?
> Kuźwa, jak się kiedyś wyda, że to nie jak, będziesz mnie za to przepraszać.
> Flyer? ;-)

Chyba coś przeoczyłem. ;> Co ja?

Dla rozwiązania ewentualnych teorii spiskowych zaznaczę, że parę osób z
obecnej obsady grupy [Aicha, PD, Michał] mnie zna osobiście i realnie,
więc jestem sobą, a nie kimś innym, i z nikim nie współpracuję w pisaniu
na grupach. Czyli generalnie votum separatum od Waszych kłótni, bo już
dawno straciłem wątek i coraz bardziej przestaję rozpoznawać kto jest
kim, a kto podszywa się pod kogoś innego. :)

Pozdrawiam
Flyer

DO BAB, KOBIET I DAM
Pipuś to pikuś....