DO BAB, KOBIET I DAM

1. Data: 2010-05-18 15:50:59

Temat: DO BAB, KOBIET I DAM
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta moja S. jest jedyną kobietą w całym kosmosie. Nie szukajcie wiec jakichs
innych spraw, ponieważ nie zostawiałem za sobą jakichkolwiek dzieci,
długów, aktów nierządnych względem dzieci i normalnego pedalstwa, gdyż
jestem czystym hetero itp.
Zaczęto przywozić tu kobiety cichcem podglądajace mnie przy pracy czy
wynoszeniu śmieci, nie bądźcie tacy dyskretni, pukajcie do drzwi. :-))
Nigdy nie zgwałciłem jakiejkolwiek kobiety, zawsze ceniłem sobie pełne i
świadome oddanie.

2. Data: 2010-05-18 19:19:37

Temat: Re: DO BAB, KOBIET I DAM
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 17:50, Panslavista <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> wynoszeniu śmieci, nie bądźcie tacy dyskretni, pukajcie do drzwi. :-))
> Nigdy nie zgwałciłem jakiejkolwiek kobiety, zawsze ceniłem sobie pełne i

cierpisz na reumatyzm?

J-23 itede...

Pipuś to pikuś....
na 95% to pimpuś :))