Coś na rozstępy..

1. Data: 2004-01-06 12:55:08

Temat: Coś na rozstępy..
Od: "Dakotta" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam wszystkich. Od kilku tygodni przyglądam się grupie i bardzo
mi się to spodobało.
Czy moglibyście polecić jakiś krem na rozstępy?
Pozdrawiam. Iza

1. Data: 2004-01-06 13:19:20

Temat: Re: Coś na rozstępy..
Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie witam wszystkich.
czesc :)

> Czy moglibyście polecić jakiś krem na rozstępy?

ja moglabym polecic krem Perla Inkow, to jest krem z macicy perlowej, dosc
drogi - okolo 73 zl i dostepny w aptekach lub sklepach zielarskich,
ewentualnie w sprzedazy wysylkowej przez magazyn Vilcakora [jakos tak sie to
pisze chyba].
ogolne dzialanie tego kremu to rozjasnianie cery, zwalczanie tradziku i
splycanie rozstepow.

pozdrawiam,
grafit

1. Data: 2004-01-06 14:17:22

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiulka" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> ogolne dzialanie tego kremu to rozjasnianie cery, zwalczanie tradziku
> splycanie rozstepow.

A kawę dobrą parzy?
;)
--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-06 16:54:47

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał(a):

> A kawę dobrą parzy?
> ;)

Pewno tak!:))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2004-01-06 18:50:15

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dakotta" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Serdecznie witam wszystkich. Od kilku tygodni przyglądam się grupie i
bardzo
> mi się to spodobało.
> Czy moglibyście polecić jakiś krem na rozstępy?

Izuniu - to sprawdzony patent - na rozstepy smaruj cialo zwykla oliwka dla
dzieci. jesli masz predyspozycje - i tak ci sie zrobia (mi sie zrobily po
6-miesiecznym regulalnym stosowaniu drogiego kremu vichy), a jak nie masz
takowych, to uelastycznisz i nawilzysz skore.

1. Data: 2004-01-06 21:54:54

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moglibyście polecić jakiś krem na rozstępy?
profilaktyczne czy do likwidacji?
tak naprawdę, to bardzo duże znaczenie mają wrodzone skłonności. Lepiej
zapobiegac niż potem walczyć. najpierw zapobieganie: chodzi gł. o
uelastycznienie skóry- czyli zdrowa dieta, masaż, do masażu można używać
kremów zawierajacych wit.A, E lub kremów "na rozstępy". usuwanie: jesli juz
pojawia sie rozstępy, to walkę należy zacząć od razu (póki są jeszcze
czerwone) i tu też stosuje sie kremy i masaże- dobrą opinią cieszą się
środki firmy Mustela. ale trzeba sobie zdawać sprawe, ze w większosci
przypadków uzyska się spłycenie, zwężenie i rozjaśnienie, ale całkowite
usunięcie rozstępów może być niemożliwe nawet w wykonaniu chirurga
plastycznego (różnego rodzaju złuszczanie,np. kwasy, laser)

1. Data: 2004-01-07 08:18:37

Od: "Dakotta" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> profilaktyczne czy do likwidacji?

Niestety do likwidacji. Po porodzie mam takie strasznie brzydkie rozstępy na
brzuchu i piersiach. :-((

1. Data: 2004-01-07 09:04:32

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@a...pl> napisał(a):

> Izuniu - to sprawdzony patent - na rozstepy smaruj cialo zwykla oliwka dla
> dzieci. jesli masz predyspozycje - i tak ci sie zrobia (mi sie zrobily po
> 6-miesiecznym regulalnym stosowaniu drogiego kremu vichy

Dokładnie, ja też używałam regularnie w czasie ciąży kremu Vichy, a pod
koniec zmieniłam go na Galenic, który ponoć miał zdziałać cuda. Niestety
niczego to u mnie nie zmieniło, rozstępy i tak się pojawiły:( Starałam się
temu zapobiec, ale biorąc pod uwagę te wrodzone skłonności, mogłam w sumie
się spodziewać, że się pojawią. Moja mama miała dokładnie takie same
problemy...Ale jednak warto się smarować, choćby i zwykłą oliwką, jednak
zawsze od takich zabiegów skóra jest bardziej elastyczna.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2004-01-07 11:17:07

Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bardzo
> mi się to spodobało.
> Czy moglibyście polecić jakiś krem na rozstępy?

Czasami stosowanie najlepszych kremów nie pomaga, ale smarowanie ciała jakim
kolwiek balsamem nawilżajacym napewno spowoduje, ze rozstępów pojawi się
mniej.
Ja jakiś czas temu stosowałam balsam ujedrniający Loary. Rozstępy zwężają
się. Byłam bardzo zadowolona. Niestety kurację należy powtarzać, a krem jest
dosyć drogi, ( dwa lata temu ok. 85 zł.).

1. Data: 2004-01-07 11:38:44

Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała poprawka. Nie Loara a Laora.
Sorki

Użytkownik "Małgorzata Ziętek (MM)" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:btgps4$r63$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
jest
> dosyć drogi, ( dwa lata temu ok. 85 zł.).

depilacja-pytanie
salon
Elektryczne zestawy do..??
(3-miasto) Szkoły Wizażu, makjażu - jakie polecacie ?
Gdzie w Trójmieście Drogeria Natura?