Coś na ukąszenia komarów

1. Data: 2003-06-07 18:53:17

Temat: Coś na ukąszenia komarów
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Byłem wczoraj na grillu u znajomych, no i siedzieliśmy do późnej nocy. Komary
paskudnie pogryzły mnie w ręce i przede wszystkim w nogi. Swędzi tak, że
ocipieć można, no i te czerwone plamy. Piję nałogowo wapno, ale czy znacie może
jakiś środek aby to diabelstwo przestało swędzieć i zeszły plamy?

Pozdrawiam
Kararuh

2. Data: 2003-06-07 19:07:06

Temat: Re: Coś na ukąszenia komarów
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fenistil
Sanofil

3. Data: 2003-06-07 19:14:17

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Fenistil
> Sanofil

Dziękuję ślicznie za szybką odpowiedź.

4. Data: 2003-06-07 20:16:55

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bbtd6f$jvq$...@n...onet.pl,
justyp <m...@o...pl>:
> Fenistil
> Sanofil

jeszcze Comarol maść

--
Robert

5. Data: 2003-06-07 22:32:15

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *k...@o...pl*
<5...@n...onet.pl> 7 Jun 2003 20:53:17 +0200
napisał/a:

> [...]
> ocipieć można, no i te czerwone plamy. Piję nałogowo wapno, ale czy znacie może
> jakiś środek aby to diabelstwo przestało swędzieć i zeszły plamy?

Mnie najlepiej pomaga żel Fenistil (po ugryzieniu komara).
Kosztuje z 16 zł.Bez recepty.

--
Pozdrowienia,
Kaja

6. Data: 2003-06-08 12:49:44

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zyrtec 12,53 jedna tabletka juz pomaga

7. Data: 2003-06-08 17:51:01

Od: "stefan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może
> jakiś środek aby to diabelstwo przestało swędzieć i zeszły plamy?

Na miejsca ukaszone - Autan Akut,
a profilaktycznie - Autan w spray'u lub w kremie.

8. Data: 2003-06-08 18:46:56

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@o...pl wrote:
> [...]
> ocipieć można, no i te czerwone plamy. Piję nałogowo wapno, ale czy znacie może
> jakiś środek aby to diabelstwo przestało swędzieć i zeszły plamy?

Fenistil.

Silnyy uraz w głowe
Nawilżacz do respiratora - potrzebna instrukcja
[kibel do Fordonu] dziś w Fordonie?
nystatyna i daktarin
wolontariat