Cos o przyjazni - temat stary jak swiat

From: "M...@i...fm" <m...@i...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Cos o przyjazni - temat stary jak swiat
Date: Thu, 16 May 2002 12:13:12 +0200

Witam

chcialbym opisac a w zasadzie podzielic sie z wami pewnym dreczacym mnie od
kilku dni zagadnieniem

czy na cos licze - pewnie tak
na porade
inaczej nie pisalbym tych slow

moja kolezanka ( wydawalo mi sie ze dosc bliska, rzeklbym nawet
przyjaciolka )
kilka dni temu urodzila dziecko

niby normalna sprawa ale chodzi o to ze jako jej przyjaciel za jakiego sie
uwazalem po porodzie liczylem na to ze poinformuje mnie o tym radosnym
fakcie - a tu porazka

dowiedzialem sie o tym fakcie prawie ostatni
kiedy wszyscy koledzy z pracy i inni znajomi juz dawno wiedzieli o
rozwiazaniu
i mowimy tu o osobach ktora praktycznie w przeciwienstwie do mnie zupelnie
nie interesowaly sie nia przez caly okres ciazy
nie dzwonily, nie pozyczaly wielu rzeczy na poczatek itp itd

uwazalem ja za kogos szczegolnego - za przyjaciela - cokolwiek to znaczy -
liczylem ze jako taki pierwszy ( no oczywiscie po rodzinie) dowiem sie o tym
ze ... doszlo do rozwiazania

teraz czuje sie pominiety i nie ukrywam jestem totalnie wnerwiony na nia

mam zamiar zerwac nasza przyjazn a przynajmiej dosc znacznie ja ograniczyc

co sadzicie o takim zachowaniu - czy jej postepowanie bylo wlasciwe, co
powinienem zrobic ?

wszelkie sugestie mile widziane

udziele dodatkowych info jesli ktos bedzie zainteresowany