Cos o zboczeniach

1. Data: 2018-12-31 13:54:38

Temat: Cos o zboczeniach
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W liście do Procter&Gamble, od 2006 roku właściciela marki Oral czytamy:

,,...nazwa mimo iż funkcjonująca od lat w Polsce budzi jednak
kontrowersje oraz niekorzystne skojarzenia. (...) Biorąc zaś pod uwagę
naszą politykę społeczną a zwłaszcza jasne i oczywiste zasady moralnie
tu obowiązujące, dalsze występowanie Waszych produktów na rynku polskim
pod obecną nazwą, uważamy za problematyczne i niewskazane. Oral bowiem w
Polsce to pojęcie z zakresu zachowań seksualnych niedopuszczalnych przez
nasz system edukacyjny. (...) Biorąc właśnie to pod uwagę, a także liczne,
krytyczne uwagi klientów i prośby o interwencję, prosimy o rozważenie w
trybie pilnym promowania i dystrybuowania Waszych produktów pod inną,
alternatywną nazwą, nie wywołująca wśród Polaków poczucia zgorszenia".

Przypominam (napisze moze kiedys wiecej, bo zainteresowanych na tej
grupie jest chyba pare osob), ze Sigmund Freud, ojciec psychoanalizy
pisal o trzech fazach rozwoju seksualnego czlowieka: oralna, analna i
genitalna. Na etapie oralnym dziecko zwieksza zainteresowanie ustami i
laczacymi sie z nimi bodzcami. Dotykanie, jedzenie, mowa. W fazie
analnej osoba koncentruje sie na doznaniach zwiazanych z wydalaniem. W
trzecim etapie rozwoju psychoseksualnego uwaga czlowieka przenosi sie na
doznania ze strony genitaliow (jest tez podetap falliczny) i budza sie
zainteresowania plcia przeciwna.

Pod wplywem dramatycznych i konfliktowych doswiadczen w dziecinstwie
moze dochodzic do zaburzen w rozwoju psychicznym czlowieka, ktory albo
zatrzymuje sie na jednym z wczesniejszych etapow ksztaltowania
osobowosci (oralnym, analnym lub genitalnym) albo cofa sie do niego -
mamy wtedy do czynienia z regresja.

Autorzy powyzej cytowanego memorialu potrzebuja chyba interwencji
psychoanalityka? Niektorzy uczestnicy grupy rowniez - o ile mnie pamiec
nie myli - tez z luboscia popadaja w regresje oralne lub analne.

https://tinyurl.com/ya98kffk
https://tinyurl.com/y7tgz7jy
https://tinyurl.com/yb4s8srn
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2018-12-31 20:43:38

Temat: Re: Cos o zboczeniach
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/12/2018 o 12:54, Silvio Balconetti pisze:
> W liście do Procter&Gamble, od 2006 roku właściciela marki Oral czytamy:
>
> ,,...nazwa mimo iż funkcjonująca od lat w Polsce budzi jednak
> kontrowersje oraz niekorzystne skojarzenia.

przepraszam za wtracenie, dopiero sie zorientowali?

> [...]
> trybie pilnym promowania i dystrybuowania Waszych produktów pod inną,
> alternatywną nazwą, nie wywołująca wśród Polaków poczucia zgorszenia".

o kurwa, brak mi slow

> [...]
> trzecim etapie rozwoju psychoseksualnego uwaga czlowieka przenosi sie na
> doznania ze strony genitaliow (jest tez podetap falliczny) i budza sie

oj chlopaki, poszukajcie sobie tego niemieckiego doktora, metoda: bic az
przestanie plakac

> [...]
> psychoanalityka? Niektorzy uczestnicy grupy rowniez - o ile mnie pamiec
> nie myli - tez z luboscia popadaja w regresje oralne lub analne.

ja nie wiem, nie widze tu regresji, kiedys reka pod koldre, jakos tak
pozniej otrzymalismy kobiete bez wlosow, wiem, ze czaszka nam sie
zmienia, paznokcie wiedna a czarna wiewiorka wybije ruda, podobnie z
rakami, te cholernice amerykanskie nie wiedzialy, ze nasze, polskie maja
dluzszy okres rozrodu, a w sumie lepiej sobie zwalic konia przed wazna gra
--
gazebo

3. Data: 2019-01-01 14:21:01

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dluzszy okres rozrodu, a w sumie lepiej sobie zwalic konia przed wazna gra

Te rozne obsesje seksualne to chyba cecha charakterystyczna polskiego
katolicyzmu, bo na Zachodzie takiej zakamuflowanej pruderii to ze swieca
szukac. Reformacja i kontakty z innymi religiami chyba zrobily swoje?
Nawet Ratzinger byl inny niz jego poprzednicy, bo wychowal sie w kraju,
w ktorym za sasiadow i znajomych ma luteran, kalwinow, mormonow, ktory
przeoraly wojny religijne i w ktorym rozne "legiony Maryi" to domena
czubkow.

PS. Zastanawia mnie tez dlaczego ci ministerialni geniusze nie
protestuja przeciw firmie OSRAM, ktora chyba jest rowniez obecna w
Polsce? :-)

A z drugiej strony, jak moglo dojsc do takiego wynaturzenia czyli budowy
kosciola fallusa w poblizu miejsca zamieszkania moich krewniakow?

Popatrzcie na to cudo! https://tinyurl.com/yc8lzxu8
https://tinyurl.com/yctkshnw
https://tinyurl.com/y9nxd5uh

Zastanawiajace jest ze na stronie parafii nie ma zdjec kosciola i jego
wiezy! :-)

4. Data: 2019-01-01 16:38:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 31 grudnia 2018 13:54:40 UTC+1 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:
> [...]
> psychoanalityka? Niektorzy uczestnicy grupy rowniez - o ile mnie pamiec
> nie myli - tez z luboscia popadaja w regresje oralne lub analne.

No to ja zacytuję wypowiedź klasyka Maleńczuka o pedaUach:

- A swoją drogą często się zastanawiam, jak to jest, gdy w prawicowej rodzinie rodzi
się dziecko, które dorastając staje się homoseksualne.
- Rodzi się homoseksualne.
- Tak twierdzisz?
- Tak twierdzi nauka.
- Nie potwierdzam tego, ale ok, to w tym momencie jestem prawicowy. Z mojego
doświadczenia wynika, że 99% dziewczyn jest biseksualnych. A to, że faceci
postanawiają się łączyć w pary męsko-męskie wynika z tego, że boją się kobiet. Wolą
pójść do łóżka z kolegą niż z koleżanką, bo nie wiedzą jak się zachować. No, nie
wierzę w to, że ktoś się rodzi homoseksualny. Ale wielu mężczyzn pewnego dnia
decyduje się na homoseksualizm, a wcześniej miało dzieci, było w normalnych
związkach, nie?
- Oj, oj, oj.
- Uważam, że to jest wymysł. Ale ja to po pierwsze toleruję, a po drugie - co kogo
obchodzi z kim kto śpi. Odczepcie się wszyscy, dajcie ludziom jakąś sferę
prywatności. Dlatego uważam, że te parady równości to rodzaj narzucania się:
zobaczcie, my tacy jesteśmy, wy też tacy możecie być. Wydaje mi się, że tak nie
powinno być.

https://www.facebook.com/yanoshka/posts/102132597324
27439

5. Data: 2019-01-01 23:14:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-01 14:21, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> https://tinyurl.com/yctkshnw
> https://tinyurl.com/y9nxd5uh
>
> Zastanawiajace jest ze na stronie parafii nie ma zdjec kosciola i jego

Zdaje się, że ktoś tam, kiedyś ostrzegał przed ohydą zniszczenia?

6. Data: 2019-01-01 23:36:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-01 16:38, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
zobaczcie, my tacy jesteśmy, wy też tacy możecie być. Wydaje mi się, że tak nie

Jeszcze nieuświadomiony światopoglądowo i budzą się w nim resztki kultury.

to będzie mój najlepszy sylwester w życiu
Pałac i prywatny kościół - tak wygląda posiadłość arcybiskupa Sławoja Leszka Głódzia
Życzenia na Nowy 2019 Rok.
Znajdzie się w Niemczech pięćdziesięciu?
Dobra zmiana, rusycystka w NBP zarabia 65 tys. zł na miesiąc