Coś pod pachą

1. Data: 2003-11-18 11:21:29

Temat: Coś pod pachą
Od: "Mariola" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robi mi się coś bolącego w zagłębieniu pachy. Jeszcze nic nie widać na
zewnątrz, ale boli mnie jak mam opuszczoną rękę. Jeżeli to będzie jakiś
wrzód to czy jest to groźne?
Mariola

2. Data: 2003-11-18 11:21:34

Temat: Re: Coś pod pachą
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robi mi się coś bolącego w zagłębieniu pachy. Jeszcze nic nie widać na
> zewnątrz, ale boli mnie jak mam opuszczoną rękę. Jeżeli to będzie jakiś
> wrzód to czy jest to groźne?
> Mariola
może uczulenie na atyperspirant albo też mogą to być węzły chłonne

pozdr Mgda

3. Data: 2003-11-18 15:08:25

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

np. ropień

4. Data: 2003-11-23 10:26:21

Od: "Izabela Surmacz" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze nic nie widać na
> zewnątrz,

Może jest to powiększony węzeł chłonny dolu pachowego.proponuje jednak
zgłoszenie sie do lekarza.To będzie bezpieczniejsze.Proponuję lekarza
pirwszego kontaktu lub dermatologa (tam mozna bez skierowania).

Izabela S.

badanie szyji
oddalem krew :)
Zespół Gilberta
Świąd odbytu.
zawroty głowy po nacisnieciu przy podstawie czaszki