zawroty głowy po nacisnieciu przy podstawie czaszki

1. Data: 2003-11-18 07:52:54

Temat: zawroty głowy po nacisnieciu przy podstawie czaszki
Od: "Magda" <M...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieje mi się tak od jakiegos czasu. Do tego mam jakby przytkane ucho,
gorzej na niego słyszę. To wszystko tylko z prawej strony. Miałam wirusowe
zapalennie błednika i przymykane naczynka krwionosne w nosie azotanem
srebra. Od tego momentu zaczęłam gorzej słyszeć a później było to zapalenie.
Czy to są konsekwencje, czy może to coś bardziej poważnego

Magda

2. Data: 2003-11-18 15:00:12

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Nov 2003 08:52:54 +0100, Magda wrote:

> [...]
> srebra. Od tego momentu zaczęłam gorzej słyszeć a później było to zapalenie.
> Czy to są konsekwencje, czy może to coś bardziej poważnego

Z Twojego postu trudno zrozumieć o co Ci chodzi, ale myślę, że jeśli
problemem jest niedosłuch, to pokazanie się laryngologowi to dobry
pomysł.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

3. Data: 2003-11-19 06:29:27

Temat: Re: zawroty g3owy po nacisnieciu przy podstawie czaszki (was: zawroty g3owy po nacisnieciu przy podstawie czaszki)
Od: "Magda" <M...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z Twojego postu trudno zrozumieć o co Ci chodzi, ale myślę, że jeśli
> problemem jest niedosłuch, to pokazanie się laryngologowi to dobry
> pomysł.

Byłam oczywiście, ale nic nie stwierdził, zrobił badanie słuchu i powiedział
że jest OK. Natomiast ja na prawe ucho słyszę że ktoś mówi, jednak nie
rozumiem co, a z tymi zawrotami, to jest takie jedno miejsce przy podstawie
czaszki tak mniej więcej w połowie odległości między prawym uchem a
kręgośłupem że gdy nacisnę tam , to mi na króciutko się zakręci w głowie.

Magda

4. Data: 2003-11-20 15:27:19

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Nov 2003 07:29:27 +0100, Magda wrote:

> [...]
> czaszki tak mniej więcej w połowie odległości między prawym uchem a
> kręgośłupem że gdy nacisnę tam , to mi na króciutko się zakręci w głowie.

Nie wiem ile masz lat, nie badałem Cię, więc niczego konkretnego nie
powiem. O ile laryngolog wykluczył zaburzenia słuchu (znaczy powiedział,
że nie ma ubytku słuchu), a utrzymuje się np szum w uchu, warto pokazać
się innemu laryngologowi. Albo neurologowi.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

Cukrzyca ?
gruczolak nadnercza ... ?