Cos tu cicho na sali

1. Data: 2019-11-04 15:47:51

Temat: Cos tu cicho na sali
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Czyzby wiekszosc na leczeniu albo zwolnieniu?
Jade wlasnie w poszukiwaniu ciepla i slonca, wiec moze spotkam jakichs
uciekinierow z psp? ;-)
--
saluto
silvio balconetti

przecież mniej boli'

2. Data: 2019-11-04 20:16:24

Temat: Re: Cos tu cicho na sali
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2019 o 15:47, Sylvio Balconetti pisze:
> Czyzby wiekszosc na leczeniu albo zwolnieniu?

Ci normalni wychodzą z szoku po kandydaturach Pawłowicz, Piotrowicza i
Chojnie-Duch do TK. Nawet oni (naiwnie) nie podejrzewali, że można
jeszcze niżej upaść.
Reszta nadal na leczeniu.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2019-11-04 22:21:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wszedzie cos za cicho-sza. Moze goozle na spole z facezbokiem ocenzurowalo az tylu ;)

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/facebook-i-google
-zakladaja-ministerstwo-prawdy-w-internecie

4. Data: 2019-11-05 14:12:18

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2019 o 20:16, Kviat pisze:

> Ci normalni wychodzą z szoku po kandydaturach Pawłowicz, Piotrowicza i
> Chojnie-Duch do TK. Nawet oni (naiwnie) nie podejrzewali, że można
> [...]
Jebana komora pogłosowa jakiegoś trolla, który bawi się tutaj swoimi
pacynkami.

5. Data: 2019-11-29 14:59:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Wszedzie cos za cicho-sza. Moze goozle na spole z facezbokiem ocenzurowalo az tylu
;)

> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/facebook-i-google
-zakladaja-ministerstwo-prawdy-w-internecie

A tam. Jak MNIE tu nie ma, to efekt zaraz widać :-)
Żyję. Jestem teraz na pejsbuku - naprawiam świat. Ale i stamtąd sobie
pójdę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-11-29 17:55:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2019 o 14:59, XL pisze:

> A tam. Jak MNIE tu nie ma, to efekt zaraz widać :-)
> Żyję. Jestem teraz na pejsbuku - naprawiam świat.

Jeżeli ktoś, kto rozpowszechnia antysemickie, rasistowskie i
ksenofobiczne treści pisze, że naprawia świat, to kłamie.

> Ale i stamtąd sobie
> pójdę.

Nie z własnej woli :)
Wyrzucą cię za szerzenie nienawiści i pisanie antyszczepionkowych bzdur.
Na szczęście w parlamencie UE zaczynają dostrzegać ten problem (niestety
sporo za późno) i takim jak ty będzie coraz trudniej. Będziecie musieli
"iść sobie" nie tylko z fejsa :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-11-30 05:30:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-11-29 14:59, XL wrote:

-zakladaja-ministerstwo-prawdy-w-internecie

> A tam. Jak MNIE tu nie ma, to efekt zaraz widać :-)
> Żyję. Jestem teraz na pejsbuku - naprawiam świat. Ale i stamtąd sobie
> pójdę.

Czesc!

Sama widzisz, co sie dzieje.

Kviat, stabilna ale gazebu sie pogorszylo.

8. Data: 2019-11-30 05:46:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-11-29 17:55, Kviat wrote:

> [...]
> Na szczęście w parlamencie UE zaczynają dostrzegać ten problem (niestety
> sporo za późno) i takim jak ty będzie coraz trudniej. Będziecie musieli

Juz z ty, łuni ida po ciebie...

https://www.youtube.com/watch?v=hHUMFCBqN-4

9. Data: 2019-11-30 11:49:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/11/2019 o 04:30, Izaura pisze:

-zakladaja-ministerstwo-prawdy-w-internecie

> Czesc!
>
> Sama widzisz, co sie dzieje.
>
> Kviat, stabilna ale gazebu sie pogorszylo.

one day closer to death, every morning

--
gazebo

10. Data: 2019-11-30 12:41:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

one day closer to death, every morning
---
one day closer to heaven, every morning
Tak byloby znacznie lepiej ;P

zapraszam na wodospady
Happy Halloween!
Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
Bacoma kontra Danon
Nie potrafimy być