Cos tu cicho na sali

1. Data: 2019-11-04 15:47:51

Temat: Cos tu cicho na sali
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Czyzby wiekszosc na leczeniu albo zwolnieniu?
Jade wlasnie w poszukiwaniu ciepla i slonca, wiec moze spotkam jakichs
uciekinierow z psp? ;-)
--
saluto
silvio balconetti

przecież mniej boli'

2. Data: 2019-11-04 20:16:24

Temat: Re: Cos tu cicho na sali
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2019 o 15:47, Sylvio Balconetti pisze:
> Czyzby wiekszosc na leczeniu albo zwolnieniu?

Ci normalni wychodzą z szoku po kandydaturach Pawłowicz, Piotrowicza i
Chojnie-Duch do TK. Nawet oni (naiwnie) nie podejrzewali, że można
jeszcze niżej upaść.
Reszta nadal na leczeniu.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2019-11-04 22:21:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wszedzie cos za cicho-sza. Moze goozle na spole z facezbokiem ocenzurowalo az tylu ;)

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/facebook-i-google
-zakladaja-ministerstwo-prawdy-w-internecie

4. Data: 2019-11-05 14:12:18

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2019 o 20:16, Kviat pisze:

> Ci normalni wychodzą z szoku po kandydaturach Pawłowicz, Piotrowicza i
> Chojnie-Duch do TK. Nawet oni (naiwnie) nie podejrzewali, że można
> [...]
Jebana komora pogłosowa jakiegoś trolla, który bawi się tutaj swoimi
pacynkami.

zapraszam na wodospady
Happy Halloween!
Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
Bacoma kontra Danon
Nie potrafimy być