zapraszam na wodospady

1. Data: 2019-11-03 19:14:01

Temat: zapraszam na wodospady
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

https://tinyurl.com/y6khrskv

--
gazebo

2. Data: 2019-11-03 20:02:20

Temat: Re: zapraszam na wodospady
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.11.19 um 19:14 schrieb gazebo:
> https://tinyurl.com/y6khrskv

Super! Lubie wedrowki. Przed tygodniem bylismy w lasach, a tam mnostwo
grzybow.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
11509234296

A to bylo kolo domu.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/48995484203/i
n/album-72157711302151302/
i nastepne

A tu wczesniejsze zdjecia z m.in. miejsc gdzie po wojnie dzieciom
pokazala sie najswietsza panienka - pobozny czlek moze sobie pzyczyc
krzyz i chodzic rozmodlony po parku

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/48904205453/i
n/album-72157711302151302/

--
saluto
silvio balconetti

przecież mniej boli'

3. Data: 2019-11-05 17:17:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/11/2019 o 19:02, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
>
> A tu wczesniejsze zdjecia z m.in. miejsc gdzie po wojnie dzieciom
> pokazala sie najswietsza panienka - pobozny czlek moze sobie pzyczyc

ciagle mam zakwasy w lydkach, no ale pochylic sie jeszcze moge :)

--
gazebo

Happy Halloween!
Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
Bacoma kontra Danon
Nie potrafimy być
Przed XV-XVI wiekiem w Europie nie było historii...