[Crosspost] Podbitka okapu z OSB

1. Data: 2006-05-09 19:41:13

Temat: [Crosspost] Podbitka okapu z OSB
Od: "II Artur II \(Malawi Shop\)" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z szanownych grupowiczow robil podbitke okapow z plyty OSB i
pozniej ja malowal? Chetnie bym zobaczyl jak to wyglada.
Ostatnio powiedzialem znajomemu ze chce zrobic podbitke z paneli pcv tzw.
siding (nie wiem jak to sie pisze) a on mi na to ze to juz niemodne i zebym
sobie plyta osb to zabudowal (taniej, szybciej) i pomalowal jakas farba do
drewna.
Zastanawiam sie jak to by wygladalo, czy nie bedzie to zbyt toporne. Czy nie
bedzie widac faktury OSB i jak z trwaloscia. Robil ktos cos takiego? Chetnie
popatrzylbym na jakies zdjecia w necie.
Mam bardzo duze okapy dookola domu. Ocencie sami jak wyglada identyczny dom
jak moj wykonczony sidingiem:
http://www.malawishop.pl/Hania/hania%201.JPG
Podbitka u mnie musi byc biala bo tak juz mam kolory dobrane. Mniej wiecej
ma wygladac to tak:
http://www.malawishop.pl/Hania/Hania_efektkoncowy.jp
Z jakiego materialu mozna by bylo zrobic jeszcze podbitki (jesli nie siding)
zeby bylo biale?

Artur Wojtkowski