Cukinia debesciak ;-)

1. Data: 2003-09-25 14:30:42

Temat: Cukinia debesciak ;-)
Od: "Cahir aep Ceallach" <c...@w...plUSUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Jestem bardzo zadowolony bo zrobilem sobie wlasnie cos dobrego i mysle ze
Wam tez sie spodoba bo jest bez miesa i doskonale:

1 kg cukinii
4 lyzki masla
pol peczka koperku
garstka tymianku suszonego
sol
pieprz

cukinie trzeba umyc, przekroic, wydrazyc z warstwy pestkowej, obrac ze
skorki, pokroic w drobna kostke (ponizej 1cm x 1cm). zagotowac posolona
wode, wrzucic cukinie do wody na 3 minuty, obok w tym samym momencie
rozgrzac w garnku maslo, odcedzic cukinie, wsypac ja na masl, posypac suto
pieprzem i tymiankiem, w razie potrzeby jeszcze odrobinke dosolic,
zmniejszyc ogien i dusic pod przykryciem 15-20 minut az bedzie mieciutka.

Podawac do pieczywa albo ziemniakow.

Ale mozna tez do dobrego mieska i ziemniakow z sosikiem.

REWELACJA!!! :)

cac

1. Data: 2003-09-25 17:09:43

Temat: Re: Cukinia debesciak ;-)
Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cahir aep Ceallach" <c...@w...plUSUNTO> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Podawac do pieczywa albo ziemniakow.
>
> Ale mozna tez do dobrego mieska i ziemniakow z sosikiem.

jak chcę żeby było pożywniejsze i bardziej obiadowe to dodaję marchewkę ,
pomidory i kurczka też jest dobre

ASia

czym doprawic placki pieczarkowe?
pierogi - mrozenie
czym nadziac canelloni?
wiśnie
Potrzebny przepis - zupka brukselka-krem Ramzesa