pierogi - mrozenie

1. Data: 2003-09-25 12:33:50

Temat: pierogi - mrozenie
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

bede robil ruskie i chce czesc zamrozic,
czy przez wsaadzeniem do zamrazarki obgotowac je, czy mrozic takie
syrowe po skelejeniu ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-09-25 13:06:06

Temat: Re: pierogi - mrozenie
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

wiku:
> bede robil ruskie i chce czesc zamrozic,
> czy przez wsaadzeniem do zamrazarki obgotowac je, czy mrozic takie
> syrowe po skelejeniu ???

ugotować i zamrozić gotowe. Zawsze tak robię. Jak nie masz przemysłowej
zamrażarki wysokiej mocy, to ci się chyba nie uda zamrozić pierogów tak,
jak "przemysłowe".

Waldek

1. Data: 2003-09-25 13:06:47

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisal w wiadomosci
> bede robil ruskie i chce czesc zamrozic,
> czy przez wsaadzeniem do zamrazarki obgotowac je, czy mrozic takie
> syrowe po skelejeniu ???

Ja mroze surowe.
Ukladam luzno, a potem juz zamrozone pakuje do woreczków.

Przetestowalam tez, ze do mrozenia warto zrobic troche grubsze ciasto, zeby
potem nie pekalo przy gotowaniu.

Sowa

1. Data: 2003-09-25 13:31:43

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik wiku napisa?:

> bede robil ruskie i chce czesc zamrozic,
> czy przez wsaadzeniem do zamrazarki obgotowac je, czy mrozic takie
> syrowe po skelejeniu ???

Moz.na surowe, tylko trzeba zamrozic' np. na tacy, lez.a;ce osobno,
i dopiero zamroz.one zsypac' do woreczków czy pude?ek.

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2003-09-26 06:55:17

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa Dacko" <e...@k...pl> napisal w wiadomosci
> Uz.ytkownik wiku napisa?:

> Moz.na surowe, tylko trzeba zamrozic' np. na tacy, lez.a;ce osobno,
> i dopiero zamroz.one zsypac' do woreczków czy pude?ek.

robie tak samo

Asia

1. Data: 2003-09-26 08:35:29

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja najpierw sparzam w gotujacej wodzie . potem studze i dopiero
zamrazam.Podobno w ten sposób jeast zdrowiej. Tzn, wyklucza sie ryzyko
zatruc pokarmowych.

Kasia -Rzeszów

1. Data: 2003-09-26 08:58:55

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> A ja najpierw sparzam w gotujacej wodzie . potem studze i dopiero
> zamrazam.
a jak dlugo je sparzasz ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-09-26 13:58:29

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak dlugo je sparzasz ???
> wiku

tak do wyplyniecia na powierzchnie i do pierwszych babelków gdy woda zaczyna
sie gotowac.

Kasia- Rzeszów

czym nadziac canelloni?
wiśnie
Potrzebny przepis - zupka brukselka-krem Ramzesa
Mięso inaczej
Jak zagęścić zupę?