Curacao

1. Data: 2001-09-21 11:58:55

Temat: Curacao
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może mi sznowni państwo powiedzą z czym to niebieskie coś mieszać, żeby się
nadawało do picia.
Zakupiłam kiedyś zachęcona ciekawym wyglądem drinków z owym produktem
przyrządzanym. Tylko że jak do tej pory nie udało mi się trafić na ani
jednego drinka, który by jako tako smakował. (może oprócz tego z jogurtem i
ananasem)
Próbowałam juz wódki z curacao i sokiem pomarańczowym (smakuje jak wódka z
sokiem i szczypta goryczki)
także blue eyes: gin, curacao, białe martini, sok z cytryny - BŁEEEEEEE
piwo a curacao to już całkiem szczyt obrzydliwości

Pomocy, a może powinnam toto wylać?

Pozdrawiam
Wkn

1. Data: 2001-09-21 12:02:21

Temat: Re: Curacao
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> wrote in message news:9ofa01$ljk$1@news.tpi.pl...
> Może mi sznowni państwo powiedzą z czym to niebieskie coś mieszać, żeby
się
> nadawało do picia.

Jadlam kiedys deser lodowy z curacao, byly to lody smietankowe ze spora
iloscia bitej smietany, posypane wiorkami kokosowymi i polane obficie
curacao. Ogolnie : niebiesko-biala calosc. Fajnie wygladalo i smakowalo mi.
Asia

1. Data: 2001-09-21 12:03:39

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> także blue eyes: gin, curacao, białe martini, sok z cytryny - BŁEEEEEEE

Mój małżonek ,domowy specjalista od drinków serwował mi coś podobnego, ale
bez martini. No i pamiętam że soku z cytryny było sporo, bo kwaśne było.
No i pyszne.

> Pomocy, a może powinnam toto wylać?

No coś Ty!
Na pewno jest jeszcze parę sposobów na spożytkowanie onego...

> Pozdrawiam
> Wkn

Ja też
AniaK

1. Data: 2001-09-21 12:07:55

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl>:

> [...]
> jednego drinka, który by jako tako smakował. (może oprócz tego z jogurtem i

Sprobuj tak:

lod
1 czesc malibu
2 czesci sprite'a
2 czesci soku pomaranczowego
troszke curacao (tyle, zeby sie jasnozielone zrobilo)
cytrynka

Nazywa sie toto oryginalnie "To Zielone". Jak ktos lubi slodkie drinki,
to bardzo polecam :)

Pozdrawiam,

Evva
--
:: mailto:e...@p...pl :: http://3575230212/~evva/ ::
:: Żeby być sobą, trzeba wiedzieć, kto to. ::

1. Data: 2001-09-21 12:13:31

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wymieszaj z sokiem pomarańczowym, malibu i odrobina wódki.. będzie miało
zielony kolor, będzie nieprzezroczyste i będzie się pienić aa wymieszaj w
shakerze na lodzie.. podawaj z cytrynka... wygląda jak Ludwik.... ale jest
dobre :))))

Magda

1. Data: 2001-09-21 12:48:44

Od: "Krzysztof Goworek" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote in message news:9ofa01$ljk$1@news.tpi.pl...
Polecam przeglądnięcie poniższej listy...
http://www.webtender.com/cgi-bin/search?name=&ingr=c
uracao&what=drink&show=1
0&verbose=on
> Pomocy, a może powinnam toto wylać?
Jeżeli gdzieś na Śląsku, to mogę sie zgłosić po odbiór... Po co ma się
zmarnować. :-)

________________
| full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer |
| mailto:k...@s...pl || mailto:t...@p...onet.pl |
|___________________________________________________
_________________|

1. Data: 2001-09-21 12:56:35

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana <a...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ofahe$ju2$...@n...ipartners.pl...

> Mój małżonek ,domowy specjalista od drinków serwował mi coś podobnego, ale
> bez martini. No i pamiętam że soku z cytryny było sporo, bo kwaśne było.
> No i pyszne.

No, to ja Ci kochana teraz nie przepuszczę! Jak twój małżonek jest domowym
specjalistą, to ja poproszę przepisy! Lubie od czasu do czasu cos fajnego,
ale niewiele umiem zrobić, a boję się kupować całą butlę, jesli nie mam
pewności, ze dobre będzie.
Czekam na na receptury :-)
Wkn

1. Data: 2001-09-21 12:57:53

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evva <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ofak5$2io$...@m...insert.com.pl...

> [...]
> 2 czesci sprite'a
> 2 czesci soku pomaranczowego
> troszke curacao (tyle, zeby sie jasnozielone zrobilo)

A spróbuję i dam znać, tylko musze zakupić sprite i soczek. Jka się tylko
zabarwia, to może być ciekawe. A cytrynke się wciska czy dekoruje
plasterkiem?

Wkn

1. Data: 2001-09-21 12:59:03

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Goworek <k...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ofcua$ink$...@n...tpi.pl...
> [...]
uracao&what=drink&show=1
> 0&verbose=on
> Jeżeli gdzieś na Śląsku, to mogę sie zgłosić po odbiór... Po co ma się

w Gdańsku, więcej wydasz na bilet niż na nowa butelkę obawiam się

nadmorska Wkn

1. Data: 2001-09-21 13:07:46

Od: "Krzysztof Goworek" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote in message news:9ofdgn$o2b$1@news.tpi.pl...

> w Gdańsku, więcej wydasz na bilet niż na nowa butelkę obawiam się
No faktycznie... Chyba że to baaaaardzo duża butelka (w zasadzie butla)...

Czubryca
kanie
desery i ciasta
kuchnia kreteńska - część 1