Cyfra+ - jaki telewizor?

11. Data: 2009-08-18 14:07:31

Temat: Re: Cyfra+ - jaki telewizor?
Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-08-2009 o 15:58:23 BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

> Są też telewizory z tunerem SAT wbudowanym, gdzie z boku wsadza się
> tylko kartę dostępu

tylko, że problemem, dla każdych kart dostępu jest (głupie) parowanie kart
z dekoderami (tylko c+ tego nie robi). Dotyczy to także kablówek i dostępu
cyfrowego. Po co taki fajny wypasiony telewizor skoro i tak tzreba do
niego podłaczyć tuner...

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

12. Data: 2009-08-18 14:17:38

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> wejście na karty pamięci - np z aparatu cyfrowego.

Ew wejście usb aby miożna było film z pendriva obejrzeć

> każdy. Są też telewizory z tunerem SAT wbudowanym, gdzie z boku wsadza się
> tylko kartę dostępu, ale nie wiem, czy dostępne na polskim rynku.

W Polse tunera wbudowanego w TV nie wykorzystasz do niczego.
Karty dostepowe sa parowane.

Krzysiek

13. Data: 2009-08-18 21:43:07

Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Polse tunera wbudowanego w TV nie wykorzystasz do niczego.
> Karty dostepowe sa parowane.

Tak ? mam cyfrę (od 10 lat) a o to pyta kolega i jakoś parowania nie
zauważyłem.

14. Data: 2009-08-18 21:44:51

Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem lepiej kupic minimalnie droższy LCD gdyż mimo wszystko są
> mniej prądożerne.

Jakieś dowody na to posiadasz ?

Srednie zużycie prądu przez plazmę jest porównywalne do LCD za to
kolorystyka o niebo lepsza

15. Data: 2009-08-19 07:14:18

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Srednie zużycie prądu przez plazmę jest porównywalne do LCD za to
> kolorystyka o niebo lepsza

Jakieś dowody na to posiadasz? Szczególnie na tę lepszą;))0 kolorystykę.

Krzysiek

16. Data: 2009-08-19 09:42:31

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

kris pisze:
> [...]
>
> Ew wejście usb aby miożna było film z pendriva obejrzeć

> W Polse tunera wbudowanego w TV nie wykorzystasz do niczego.

Tylko w Polsacie i N. Cyfra oraz TNK nie.

17. Data: 2009-08-19 13:25:01

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

zixxixx pisze:

> Zalozylem sobie Cyfre+ bez pakietu HD.
> Teraz stoje przed wyborem telewizora i ponieważ nie mam zielonego
> pojecia w temacie, prosze Was o pomoc ;)
>
> Telewizor ma byc min. 42 calowy

> Prosze o pomoc, bo juz zglupialem.

poczytaj sobie to http://hdtv.com.pl/forum/ , popytaj
wtedy dopiero bedziesz mogl powiedziec, ze zglupiales :)

ale moze cos ci doradza, co ci mentalnie bedzie pasowac

zreszta, ztcp firma obslugujaca to forum ma w swojej ofercie taki myk,
ze moga przyjechac z kilkoma telewizorami do klienta, zeby klient u
siebie mogl poogladac kazdy i podjac decyzje o zakupie konkretnego modelu

18. Data: 2009-08-19 22:17:55

Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jakieś dowody na to posiadasz? Szczególnie na tę lepszą;))0 kolorystykę.

Poszukaj w necie - hasło ilość wyświetlanych kolorów, zaś co do
prądożerności to podstawowy problem oceniających a nie posiadających plazmy
polega na tym że czytają tabliczki na tv gdzie podany jest maksymalne
zapotrzebowanie na prąd. W praktyce zaś średnie zuzycie jest znacząco
mniejsze, bo w odróżnieniu od LCD plazma pobiera mniej prądu w scenach
ciemnych a więcej w jasnych - w praktyce więc zuzycie będzie zależne od tego
co ogladasz.

19. Data: 2009-08-20 08:04:40

Od: zixxixx <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

Wybrałem ostatecznie plazmę LG 42pg200r
http://www.nokaut.pl/telewizory-plazmowe/plazma-lg-4
2pg200r.html

Powody:
1. Przemówiły do mnie argumenty Bombastica i stracha (nie potrzebne
jest FullHD do odglądania Cyfry+ nawet w HD).
2. Telewizor ma funkcję ECO obniżającą zużycie prądu do 181W, czyli
jak LCD.
3. Ponoć plazmy mają żywsze kolory (np. dobrze odwzorowują czerń)
4. Ma niezłe recenzje w sieci.
5. Najważniejszy powód - znalazłem u siebie gościa, który właśnie
likwiduje sklep i sprzedał mi tę plazme za 1700 zł ;).

Pozdry,
MW

20. Data: 2009-08-20 08:31:42

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znacząco mniejsze, bo w odróżnieniu od LCD plazma pobiera mniej prądu w
> scenach ciemnych a więcej w jasnych - w praktyce więc zuzycie będzie

Ale dlaczego każsz mi szukać jakiegoś marketingowego bełkotu.
Marketingowcy każdą głupote potrafią uzasadnić.
A wystarczy stanąć w sklepie obok dwóch telewizorów i popatrzeć na obrazy.
Jak półtora roku temu kupowałem tv(37cali- tak na marginesie wielkość
optymalna do normalnego salonu) to gościu namawiał mnie na plazmę za 6000pln
i cytował parametry z ulotki(kontrast, rozdzielczość itp) Z boku stał lcd
Samsung za 2900pln(parametry z ulotki dużo "gorsze"). Na obu tv był ten sam
obraz(mecz piłkarski leciał). Mówie do sprzedawcy żeby mi powiedziła czy i
gdzie widzi różnice w obrazach. Gołym okiem różnicy nie było widać
oczywiście. Sprzedawca stwierdził ze faktycznie różnicy nie ma ale ta plazma
to ma kontrast 15.....:1 i takie tam teksty nawijał.
Ponieważ ciężko zarabiam na swoje pieniadza a jak nie ma różnicy to
przepłacac nie lubię kupiłem ten tańszy TV(był faktycznie jeszcze tańszy bo
kupiłem przez net) i nie żałuję.
Zresztą producenci powoli wycofują ze swojej oferty plazmy.

Krzysiek

bita śmietana blenderem
szybkowary
gres a ceramika - róznice, jakie?
da się tak pomlować ścianę? :) gradient
[SPAM] Właściciel sprzeda działkę budowlaną