Cyfra+ vs. Polsat Cyfrowy

1. Data: 2003-03-05 15:28:13

Temat: Cyfra+ vs. Polsat Cyfrowy
Od: "Jarek Mielczarek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

właściwie nie wiem po co, bo czasu nie ma za grosz, ale chcę sobie założyć
talerz TV
i mieć duzo programów do oglądania.
I tu mam dylemat - który z obecnych dwóch systemów wybrać?
Cyfra + czy Polsat cyfrowy?

Jesli macie jakieś przemyślenia na ten temat - podzielcie się

Jarek

1. Data: 2003-03-07 07:51:28

Temat: Re: Cyfra+ vs. Polsat Cyfrowy
Od: "Darek" <d...@n...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam cyfre+ bo mieszkam poza granicami PL, wybralem tez cyfre dlatego ze
ma wiecej polskich programow niz polsat w pakiecie podstawowym, a to za co
mosialbym extra placic mam na normalnym kablu, wiec cyfra byla najlepszym
uzupelnieniem asortymentu kanalow w moim TV.
Darek

1. Data: 2003-03-07 14:31:53

Od: "Zedd" <Z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Mielczarek" <j...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:b45531$ibr$1@flis.man.torun.pl...
> [...]
> Cyfra + czy Polsat cyfrowy?
>
> Jesli macie jakieś przemyślenia na ten temat - podzielcie się

Witam

Powiem nieco zagatkowo, mając dekoder Cyfry mozna przy odrobinie chęci
mieć też przy okazji zupełnie za darmo pełen pakiet Polsatu :)

Pozdr.
W.SZ.

1. Data: 2003-03-07 20:07:03

Od: "Kali" <m...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, ale pod pewnym drobnym istotnym warunkiem (tajemniczo podam BCT1530 lub
1630 lub 1730)
;-)
Kali

1. Data: 2003-03-08 05:55:34

Od: "Darek" <d...@n...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

no i jak to nalezy tejemniczym hokus-pokus uruchomic?
Darek

1. Data: 2003-03-08 21:28:43

Od: "Kali" <m...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie ta grupa. Ale w drodze wyjątku...
Poczytaj tutaj (w celach edukacyjnych oczywiście):

http://satmen.republika.pl/index.htm
http://www.zibi-fx.host.sk/start.html
http://www.ksw-funcard.civ.pl/
http://dvb-board-pl.irde.to/board/