Cyfrowy dyktafon na wykłady.

11. Data: 2005-07-05 14:32:52

Temat: Re: Cyfrowy dyktafon na wykłady.
Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ruda napisał:

> Użytkownik "Vectra" <a...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości: >
> Czyli jednak rude = złe
>
>>--
>>A S
>
> ----------
> Tam zaraz zle- wredne jedynie ;-)
>
> Ruda

Myślę jednak, że przy tym rude = sympatyczne :)
Nawet bez testowania w realu.
Kolor włosów nie ma nic do charakteru jak mniemam. Pewnie dlatego
lubię łamac podkowy i konwenanse ;)
Z podkowami niestety idzie mi znacznie gorzej :)

pozdrowionka
zairazki

12. Data: 2005-07-06 12:48:34

Od: "Ruda" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zairazki" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lubię łamac podkowy i konwenanse ;)
> Z podkowami niestety idzie mi znacznie gorzej :)
Hmm...No nie pluja na moj widok, opon mi tez jeszcze nie przebili ;-)
A jak sie jakas podkowa trafi, to krzyknij- pomoge ;-)

Ruda

opis i analiza przypadku wychowawczego
FCE or matura z ang.
prosba o pomoc [spam]