Cyfrowy dyktafon na wykłady.

1. Data: 2005-06-28 07:05:42

Temat: Cyfrowy dyktafon na wykłady.
Od: "Decanus " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Proszę poradźcie jaki dyktafon cyfrowy z podłączeniem do PC, wejściem na
zewnętrzny mikrofon i dużą pamięcią wewnętrzną lub kartami pamięci byłby
najlepszy do nagrywania wykładów? Zastanawiałem się nad Sony ICD-SX35,
Samsungiem VY-H350H lub jakimś Panasonicem czy Olympusem.
pzdr.D

2. Data: 2005-06-28 08:05:43

Temat: Re: Cyfrowy dyktafon na wykłady.
Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Decanus " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
<...>
> najlepszy do nagrywania wykładów? Zastanawiałem się nad Sony ICD-SX35,
> Samsungiem VY-H350H lub jakimś Panasonicem czy Olympusem.
<..>
Wybierz typ, co da się bez problemu podłączyć do dyktafonu wykładowcy.
;-)

RomanO

3. Data: 2005-06-28 15:19:54

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepszy do nagrywania wykładów? Zastanawiałem się nad Sony ICD-SX35,
> Samsungiem VY-H350H lub jakimś Panasonicem czy Olympusem.

Żaden. To żelazny temat na pierwszym roku studiów. Szybko przekonasz się, że
to pozorna wygoda. Nie dość, że siedzisz bezproduktywnie na wykładzie, to
potem
siedzisz i odsłuchujesz. Żeby się z tego uczyć trzeba zrobić notatki, więc
szybko wpadasz na odkrywczy pomysł, żeby robić notatki od razu.
Pozdrawiam
SZ

4. Data: 2005-06-28 16:40:43

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A był to wtorek, 28 czerwca 2005 17:19, gdy Sławomir Żaboklicki napisał(a)
coś na pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
> że to pozorna wygoda. Nie dość, że siedzisz bezproduktywnie na wykładzie,

A kto mówił, że będzie siedział? Na każdy wykład wysyła się jednego
przedstawiciela z dyktafonami i już. :D

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

5. Data: 2005-06-28 20:00:22

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coś na pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> A kto mówił, że będzie siedział? Na każdy wykład wysyła się jednego

Na pierwszym roku studiów? Oj, Tristan.
SZ

6. Data: 2005-06-29 08:11:42

Od: "Anna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę poradźcie jaki byłby
> najlepszy do nagrywania wykładów?

Przede wszystkim należałoby się zapytać wykładowcy czy pozwala na to!!!
Pozdrawiam
Anna

7. Data: 2005-07-02 14:22:17

Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał
> A kto mówił, że będzie siedział? Na każdy wykład wysyła się jednego
> przedstawiciela z dyktafonami i już. :D

A ile zajmuje czas odsłuchu, czy nie przypadkiem prawie tyle samo co
siedzenie na wykładzie, hmm ? To raczej pozorna oszczędność czasu...

8. Data: 2005-07-03 01:07:27

Od: "Ruda" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przede wszystkim należałoby się zapytać wykładowcy czy pozwala na to!!!
-------------
Racja. Ja z reguly nie pozwalam. Powodow jest wiele, ale wscieklabym sie,
gdyby ktos to robil bez pozwolenia.

Ruda

9. Data: 2005-07-05 05:48:42

Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ruda napisał:
> Racja. Ja z reguly nie pozwalam. Powodow jest wiele, ale wscieklabym sie,
> gdyby ktos to robil bez pozwolenia.
>
> Ruda

Czyli jednak rude = złe
--