Re: Cyfrowy dyktafon na wykłady.

From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Cyfrowy dyktafon na wykłady.
Date: Tue, 28 Jun 2005 18:40:43 +0200

A był to wtorek, 28 czerwca 2005 17:19, gdy Sławomir Żaboklicki napisał(a)
coś na pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Żaden. To żelazny temat na pierwszym roku studiów. Szybko przekonasz się,
> że to pozorna wygoda. Nie dość, że siedzisz bezproduktywnie na wykładzie,
> to potem
> siedzisz i odsłuchujesz.

A kto mówił, że będzie siedział? Na każdy wykład wysyła się jednego
przedstawiciela z dyktafonami i już. :D

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)