Cynamon - mniam, mniam.

1. Data: 2000-11-02 19:31:55

Temat: Cynamon - mniam, mniam.
Od: "Jarek Gala" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ja lubię cynamon, a już tak dawno nie jadłem nic z ową przyprawą. Jeśli
można prosić o przepis na cośik słodkiego, np. ciasto, ciasteczka, nadzienie
do naleśniczków, a może i nawet na jakąś konkretną, mięsną potrawę (choć to
już raczej nie będzie "coś słodkiego").

--
Zdrówko,
Jarek, Iwona i Paulinka

1. Data: 2000-11-03 08:35:52

Temat: Re: Cynamon - mniam, mniam.
Od: KYLEK <k...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje pieczone jablka z nadzieniem z ryzu,zcynamonu,
rodzynek, cukru i smietanki /oczywiscie ryz wczesniej
ugotoj/

1. Data: 2000-11-03 11:51:11

Od: "maja" <k...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, hej
ja cynamon uwielbiam wachac, smakowac, ogladac. A najbardziej lubie piec
chleb cynamonowo-bananowy. Jest strasznie latwy i malo pracochlonny. Sam sie
robi a potem wystarczy go tylko zjesc.
Pozdrawiam
a ostatnio widzialam cynamonowe papierosy, nawet smiesznie pachna

1. Data: 2000-11-03 12:24:41

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kupic kore cynamonowca i przystroic kuchnie.

--
pablo
moge zyc bez kobiety ale bez kuchni nie dal bym rady

1. Data: 2000-11-03 13:29:59

Od: "Renata Wrzosek" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <k...@3...com.pl> napisał w wiadomości
> Hej, hej
> ja cynamon uwielbiam wachac, smakowac, ogladac. A najbardziej lubie
piec
> chleb cynamonowo-bananowy.

A ja bardzo, bardzo poproszę o przepis na tenże.
Tak się nie robi! Tyle superlatyw i bez przepisu!
Renata Wrzosek

1. Data: 2000-11-03 15:53:45

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed dwoma dniami robilem ryz zapiekany z jablkami i cynamonem,
rodzinka miala klopoty w podniesieniem sie z foteli z przejedzenia:

Bierzesz szklanke ryzu, zalewasz tzrema szklankami wrzatku, solisz,
dodajesz lyzke masla i pod przykryciem rozklejasz na b. malym ogniu.
Obrane jablka siekasz, mieszasz z cukrem i cynamonem i potem ukladasz
w zaroodpornym naczyniu warstwami ryz i jablka, ale pierwsza i
ostatnia warstwa musza byc z ryzu. Wkladasz do piekarnika na 30 - 40
minut.

BK

1. Data: 2000-11-05 08:13:48

Temat: Odp: Cynamon - mniam, mniam.
Od: "Magda" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja takze baaaaaaaaaaardzo prosze o ten przepis na chleb bananowo-cynamonowy.
Z gory dzieki
pozdrowionka
Magda Filipowicz

1. Data: 2000-11-06 10:12:37

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Gala" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nadzienie
> do naleśniczków, a może i nawet na jakąś konkretną, mięsną potrawę (choć

W naprostszej wersji: ugotowac ryz, posypac cynamonem, cukrem i polac
smietanka. Calkiem mniam.

Jader

1. Data: 2000-11-08 09:26:54

Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja lubie kopytka ziemniaczano-serowe z maslem posypane cukrem i
cynamonem..

--
Joanna
j...@p...pl

Użytkownik maja <k...@3...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tu89d$43f$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-11-08 13:42:20

Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

a kto lubi gumy cynamonowe?
Fantastycznie pobudzaja slinianki! :-)
Dorota

Użytkownik "Renata Wrzosek" <r...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
> piec
>
> A ja bardzo, bardzo poproszę o przepis na tenże.
> Tak się nie robi! Tyle superlatyw i bez przepisu!

ciasto drozdzowe
Gdzie kupic prawdziwa fete w W-wie
[OT] SONDA - prosze o pomoc!
Kompot