Cynk i jego działanie

1. Data: 2002-08-15 13:22:10

Temat: Cynk i jego działanie
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich !!!

Chciałam zapytać, czy "Bio-Cynk" (Pharma Nord), działa skutecznie na włosy,
skórę ?!?
Bo są również w aptekach inne tabletki tzn. Cynk, tylko do włosów, paznokci
i skóry. I pytanie, czy te inne tabletki i te: Bio-Cynk" (które sa w
aptekach i sklepach zielqrskich) mają te same działanie ?!? Czy nie.
Bo czytałam na op. "Bio-Cynk", i pisze tam tak: "Cynk jest niezbędny dla
właściwego działania insuliny, hormonu wzrostu i testosteronu. Stosowanie
cynku sprzyja wyzdrowieniiu w przypadku licznych chorób, wspomaga odporność
immunologiczną oraz wzmaga systemy obrony przed niekorzystnym działaniem
wolnych rodników na organizm.
[Oraz] ->"Stosowanie cynku zaleca się w okresie jesienno-zimowym
(profilaktyka grypy i "przeziębienia"), oraz u chorych ciepiacych na
owrzodzenie podudzi i odlezyny , u ludzi naduzywających alkohol, mających
schorzenia wątroby i nerek oraz u dzieci w okresie wzrastania." [to
wszystko] No i nic tam nie pisze o włosach i skórze.....no to jak to jest
?!?
Z góry dziękuję i pozdrwiam
Aldona

Ps. Jeszcze chciałam zapytać, jakie są tabletki na poprawę krążenia u nóg
zwłaszcza....[dzięki].