Cytat na dobranoc

1. Data: 2022-12-30 20:12:12

Temat: Cytat na dobranoc
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

,,Niewątpliwie, biorąc zewnętrznie, Polska jest klerykalna. Kina ani
dansingu nie otworzy nikt bez święconej wody."

-- Tadeusz Boy-Żeleński

...ale nie martw się Tadek, to już ostatnie podrygi tej piekielnej poczwary.

--
pzdr
Roman

2. Data: 2022-12-31 00:31:45

Temat: Re: Cytat na dobranoc
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2022 o 20:12, Roman Tyczka pisze:
> [...]
>
> -- Tadeusz Boy-Żeleński
>

> ...ale nie martw się Tadek, to już ostatnie podrygi tej piekielnej

Jesteś kurwazajebisty.

Kviat

3. Data: 2022-12-31 10:01:51

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.12.2022 o 00:31, PD pisze:

> Jesteś kurwazajebisty.
>
> Kviat

No i popsułem kolejnego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Cały ten ,,SPORT"...
Prof. Bhakdi demaskuje ?
"W seminarium zrozumiałem, że pozycję w Kościele zyskuje się przez pieniądze i łóżko"
KTO tak naprawdę jest faszystą.
Trochę muzyki duszpasterskiej